Noul buton Facebook aduce schimbari in comunicarea companiilor

16

 

Noul buton Facebook aduce schimbari in ceea ce priveste comunicarea companiilor in social media, comunicare ce nu respecta un anumit standard, din feed-ul utilizatorilor.

Conform studiului “Cum se diferentiaza brandurile pe Facebook”, realizat de Mediawrite Web Writers Europe, majoritatea brandurilor prezente pe reteaua de socializare nu fac diferenta intre comunicare si continut de calitate. De exemplu, comunicarea unei banci nu se diferentiaza de cea a unui magazine online, cu toate ca cele doua branduri au un background diferit si de pozitioneaza diferit.

Cu ce provocari vine butonul Pages Feed?

– Folosirea eficienta a platformei Facebook, in contextul in care companiile nu au mai accesat atat de usor pe wall-ul utilizatorilor;

– Comunicarile si contentul brandurilor trebuie sa ajunga subiect de discutie al utiliztorilor pentru a obtine expunere;

– Vizibilitatea costa; brandurile vor putea aparea cu postari in feed-ul utilizatorilor, daca apeleaza la sponsorizarea, status update-urilor utilizand serviciul Facebook Ads.