Nokia a fost vedeta MWC 2018, chiar dacă Samsung a lansat seria Galaxy S9

- Adrian Ungureanu
450

Samsung a fost dat de mulți ca fiind cel mai important actor de pe scena de la Mobile World Congress 2018, dar la final de expoziție Nokia s-a dovedit a fi cel mai popular brand.

Potrivit unui studiu realizat de Twitter și Brandwatch, cel mai menționat brand pe durata MWC 2018 a fost Nokia, urmat de Samsung, care a atras atenția prin lansarea seriei Galaxy S9, Huawei, Google și surprinzător Apple, care nu a fost prezent, ca de obicei, la expoziția de tehnologie mobilă din Barcelona.

Apple nu participă la târgurile de tehnologie gen MWC, IFA sau CES, în schimb organizează în fiecare an Worldwide Developers Conference (WWDC) propriul său eveniment de tehnologie.

Nokia a lansat patru smartphone-uri, Nokia 1, Nokia 6 (2018), Nokia 7 Plus și Nokia 8 Sirocco, dar vedeta a fost versiunea modernă a clasicului Nokia 8110, relansat cu design modern și conectivitate 4G.

În plus, brandul Nokia a primit și o sumedenie de premii la MWC 2018 din partea organizatorului GSMA, Directorul de produs de la la HMD Global, Juho Sarvikas, anunțând că a primit 21 de premii. Anul trecut luase ”doar” 17.