Noile conditii de utilizare Google permit companiei sa ofere publicitarilor date persoanale. Ce e de facut?

    6

    Google a adus modificari termenilor de utilizare a retelei astfel incat acum are dreptul sa foloseasca in scopuri publicitare numele si fotografiile utilizatorilor, dar si opiniile, comentariile si review-urile facute de acestia oricarui serviciu Google.

    Desi a introdus aceste modificari, gigantul motoarelor de cautare ofera utilizatorilor un mod de a impiedica oferirea de date personale catre companiile de publicitate. Mai intai, insa, ar fi mai potrivit sa explicam ce inseamna aceasta impartasire a datelor mentionate mai sus. De exemplu, daca un utilizator cauta pe Google un local, ar putea fi afisat si un review si fotografie a unui prieten care a scris acel review. In mod similar, alti utilizatori pot vedea review-uri scrise de dumneavoastra pentru localurile pe care le cauta. Cei care doresc sa se asigure ca numele si fotografiile lor nu sunt asociate niciunui mesaj publicitar, pot urma pasii de mai jos:

    1. Google ofera posibilitatea utilizatorilor de a impiedica oferirea de date personale in scopuri publicitare, prin intermediul Shared Endorsements.
    2. Mergeti in partea de jos a paginii Shared Endorsments si debifati casuta “Bazat pe activitatea mea, Google poate afisa numele si imaginea mea de profil in mesajele publicitare” (n.r – “Based upon my activity, Google may show my name and profile photo in shared endorsements that appear in ads.”).
    3. Dupa ce ati debifat casuta, apasati butonul Salvare.
    4. Acum veti fi protejati, iar informatiile dumneavoastra nu vor putea ajunge la companiile de publicitate.

     

    De retinut ca acesta setare se refera doar la informatiile din mesajele publicitare si nu va afecta informatiile impartasite in mesaje care nu au scop comercial. Astfel, daca da-ti un like (n.r – “+1”) in magazinul online Google Play, prietenii dumneavoastra vor putea vedea aprecierile pe care le-ati facut. Limitarea vizibilitatii activitatii in afara mesajelor publicitare nu se poate face decat schimband setarile de vizibilitate sau prin stergerea completa a acelei activitati.

    Πηγή: Pocket-Lint