Motorola ar putea renunţa la smartwatch-uri dacă piaţa nu-şi revine

38

Deşi a fost prima companie care a produs un ceas inteligent cu Android Wear la bord, Motorola a rămas în urmă cu lansările de smartwatch-uri, nici măcar unul care să fie lansat odată cu noua versiunea, Android Wear 2, care va avea loc în 2017.

 

Nu sunt doar zvonuri, declaraţiile venind chiar de la un şef Lenovo, compania chineză care a preluat Motorola Mobility de la Google. Şeful diviziei de dezvoltare de produse “Moto”, Shakil Barkat a declarat pentru The Verge că încă nu va lansa un succesor pentru Moto 360 în viitorul apropiat, deşi acesta a fost lansat în 2015.

 

În prag de 2017 oficialul companiei a declarat că piaţa ceasurilor inteligente nu trece printr-un moment favorabil aşa că din punct de vedere al business-ului nu există niciun motiv care să justifice dezvoltarea unui smartwatch în acest moment. În cazul în care nu minte Barkat, este destul că Lenovo nu are nimic în lucru la ora actuală, aşa că fanii care aşteaptă un nou ceas cu sigla “Moto” pe el, aşteaptă degeaba.

 

Declaraţiile lui Barkat au însă acoperire. Piaţa smartwatch globală s-a prăbuşit în primele nouă luni ale acestui an, Apple fiind cea mai afectată de această scădere, livrările companiei americane scăzând cu aproximativ 71%, faţă de aceeaşi a anul trecut.

 

Totuşi, Shakil Barkat afirmă “încheietura mâinii încă are valoare”, lăsând să se înţeleagă că Lenovo nu exclude producţia de ceasuri inteligente în viitor. Dar cel mai probabil atunci când piaţa le va oferi suficiente “motive care să justifice” devoltarea de ceasuri inteligente.

Πηγή: ENGADGET