Microsoft lanseaza HelpBridge – o aplicatie pentru situatii de urgenta

13

Microsoft a lansat HelpBridge, o aplicatie care te-ar putea ajuta sa ramai in contact cu familia si prietenii in cazul unui dezastru natural.

Aplicatia, lansata ieri pentru Windows Phone, iOS si Android, permite creerea unei liste de contacte in caz de urgenta si stabilirea unui protocol pentru comunicarea cu acestea in cazul unor dezastre.  O interfata simpla iti va permite sa anunti ca ai nevoie de ajutor sau dimpotriva, ca esti bine, dandu-ti optiunea de a trimite mesaje catre lista ta predefinita prin email, SMS sau chiar sa postezi pe Facebook. O alta sectiune denumita “Give Help” are ca scop strangerea de fonduri pentru zone afectate de dezastre. Sectiunea contine optiuni prin care poti dona, prin PayPal  sau un simplu SMS , si chiar oportunitati de voluntariat.

Disponibila pentru moment doar in Statele Unite, HelpBridge este interconectata cu Azure si o larga varietate de servicii partenere, incluzand AidMatrix sau Mobile Giving Foundation. In forma lansata, aplicatia este mai complexa decat sisteme similare ca Facebook’s Disaster Message Board, lansata acum ceva timp in Japonia.

Dezvoltatorii se tem ca folosirea zilnica a aplicatiei pentru scopuri care nu au legatura cu dezastrele ar putea “dilua”  eficienta pe care ar putea sa o aiba in cazuri de reala criza.

Sursa: TechCrunch