Marketingul afiliat prin Profitshare a generat vanzari de peste 15 milioane de lei de Black Friday

17

Cu ocazia Black Friday, platforma de marketing afiliat Profitshare a adus magazinelor online pe care le deserveste mai mult de 25.000 de comenzi in valoare totala de peste 15 milioane de lei. Profitshare a avut o cota de piata de peste 65% din marketingul afiliat in Black Friday.

 

Vinerea trecuta, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au inregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi in valoare de 15 milioane de lei.

 

“Datorita tehnologiilor de retargetare si profilare atat a site-urilor din retea cat si a vizitatorilor, Profitshare reuseste sa genereze volume de vanzari raportate la numar de clickuri cu eficienta cel putin dubla fata de retelele concurente. Aceasta tehnologie a fost dezvoltata in ultimii 4 ani si a reprezentat unul dintre principalele motoare de crestere a eMAG, cel mai mare retailer online, iar acum este pusa la dispozitia oricarui magazin online din Romania”, a declarat Marius Pahomi, Director General Conversion Marketing.

 

Cele mai vandute produse de Black Friday au fost cele din categoriile:

•      IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice)

•      moda (imbracaminte, lenjerie si incaltaminte)

•      carti

•      ingrijire personala

•      produse pentru copii

 

Cea mai mare comanda realizata pe 22 noiembrie prin intermediul Profitshare a fost in valoare de 27.499 lei.

 

In prezent, Conversion Marketing isi desfasoara activitatea pe pietele din Romania, Bulgaria si Ungaria, lucrand pentru clienti precum eMAG, Flanco, Mercador.ro, Autovit.ro, Oriflame, Ivatherm.