Mai multe servicii Telekom nu vor putea fi accesate în perioada 5-8 Mai. Compania anunță migrarea sistemelor IT

144

Telekom Romania va demara mâine un proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, ce va asigura procese orientate către client și procese de suport îmbunătățite.

Această inițiativă are ca scop îmbunătățirea experienței oferite clienților grupului. Totodată, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relații cu clienții din call-center, din magazine, precum și echipelor din teren, care vor putea astfel să răspundă mai bine și mai rapid nevoilor și solicitărilor clienților.

Operațiunea de migrare a sistemelor IT va avea loc între 5 și 8 mai 2017. În această perioadă anumite operațiuni precum plăți de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opțiuni sau alte activități similare și de comenzi pot fi afectate. Aceste operațiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicației MyAccount sau al site-ului telekom.ro.

Odată cu încheierea procesului de migrare, site-ul telekom.ro va oferi vizitatorilor o experiență optimizată de utilizare, atât la navigare, cât și la achiziția online de produse și servicii. Mai mult, aplicația MyAccount va avea o interfață îmbunătățită, care va face navigarea mai ușoară și mai intuitivă.

Grupul își asigură clienții că echipele Telekom vor face tot posibilul pentru a răspunde tuturor solicitărilor din această perioadă. Operațiunile vor fi restabilite treptat, iar activitățile de vânzări și suport clienți afectate vor fi reluate începând de luni, 8 mai.