Madhouse isi extinde portofoliul serviciilor de publicitate pe dispozitive mobile

38

Dupa numai un an si jumatate de la deschiderea biroului din Romania, Madhose CEE preia pozitia de leader in piata romaneasca de publicitate pe dispozitive mobile. Prin incheierea unui parteneriat, printre altii, cu OLX, Madhouse si-a extins substantial portofoliul ajungand la un reach estimat de peste 90% in cea ce priveste utilizatorii unici din Romania.

 

Fondata in 2010 la Budapesta Madhouse a devenit furnizorul numarul 1 de solutii pentru publicitatea pe dispozitive mobile in Europa centrala si de est. De la bun inceput scopul principal a fost acela de a crea o retea care sa poata oferi solutii pentru publicitatea pe mobile in piete multiple, scop care a fost atins prin deschiderea acum mai bine de un an a biroului din Bucuresti, urmata la scurt timp de deschiderea celor din Praga si Bratislava.

 

Cheltuielile de publicitate in digital cresc de la an la an, iar sectorul mobile joaca un rol important. La inceput doar o optiune printre altele, publicitatea mobile a devenit un element determinant in planurile campaniilor de publicitate digitala in care nu doar creatii atractive dar si alegerea unor formate adecvate constituie factori esentiali in atingerea unui reach maxim cu cat mai multe impresii. Madhouse si-a dezvoltat un portofoliu remarcabil oferind clientilor sai posibilitatea de a-si desfasura campanii pe platformele mobile ale unor situri cu trafic semnificativ dintr-o varietate mare de categorii.

 

Astfel, spre finalul anului 2015 Allegro a semnat o intelegere cu Madhouse pentru vanzarea publicitatii pe platformele mobile ale siturilor OLX.ro si Autovit.ro, iar la inceputul lui 2016 portofoliul Madhouse s-a imbogatit cu siturile culinare ale NYS Experience. Totodata, Adevarul a extins colaborarea cu Madhouse aducand in portofoliul acesteia versiunile mobile ale siturilor okmagazine.ro, historia.ro si clicksanatate.ro, iar nume prestigioase precum stiripesurse.ro si money.ro s-au decis de asemenea sa incredinteze spre vanzare lui Madhouse inventarul lor de mobile.

 

In acest fel se poate spune ca, in termeni de reach, portofoliul Madhouse poate atinge peste 70% din totalul utilizatorilor de platforme mobile din Romania cu un disponibil de aproape jumatate din numarul total de afisari de mobile, adica peste 360 milioane (SATI/feb.2016).

 

Echipa Madhouse detine cunostinte avansate despre media digitala si o puternica expertiza in mobile, putand astfel sa gaseasca in permanenta noi solutii, sa creeze formate mobile inovative mai avansate din punct de vedere tehnic si cu un mai mare impact asupra utilizatorilor de mobile decat simplele bannere. Fie ca este vorba de campanii bazate pe geotargetare, video-bannere, HTML5 sau rich media, Madhouse furnizeaza solutii unice pentru ecranele de smartphone si tablete.

 

Aceasta abordare a ajutat Madhouse sa joace un rol semnificativ in piata de mobile si sa inregistreze o crestere substantiala. In acest moment echipa este formata din 14 persoane din care 2 in Romania, echipa aflata la randul ei intr-o continua dezvoltare. Astfel, Madhouse reuseste sa serveasca clienti de calibru si sa contribuie la obtinerea unor rezultate deosebite pentru acesti clienti prin optimizarea campaniilor de mobile cu scopul de a capta atentia utilizatorilor de echipamente mobile, care, in ultima instanta, nu sunt altcineva decat consumatorii finali ai produselor si serviciilor puse pe piata de advertiserii pe care Madhouse ii ajuta sa isi desfasoare campanii in mobile.