Lenovo transforma brandul Think intr-un grup separat pentru a putea concura mai bine cu Apple

28

Lenovo va scinda compania in doua grupuri separate: Lenovo – destinat produselor din clasa medie si joasa, si Think – pentru produse de ultima generatie, in prezent asociate cu ThinkPad. Potrivit unor informatii interne, compania a separat brand-urile stabilind si care va fi comportamentul acestora pe piata.

Incepand din luna aprilie, Lenovo Business Group se va ocupa de laptopurile de clasa medie, de desktop-uri, de computerele tableta si de televizoarele inteligente. De cealalta parte, Think Business Group va avea ca obiectiv producerea de dispozitive pentru companii si produse de ultima generatie pentru clientii obisnuiiti. Yang Yuanqing, presedintele Lenovo, mai precizeaza ca aceasta strategie are ca scop pozitionarea cea mai buna pentru a putea concura optim cu Apple.

In plus, zvonuri recente spun ca Lenovo isi va produce notebook-urile in intregime in interiorul companiei, ca aceasta mutare va avea loc in urmatorii 3-5 ani si ca va permite firmei sa implementeze mai bine componentele de ultima generatie. Daca acest lucru este adevarat, ar putea face parte dintr-un efort masiv de restructurare.

Lenovo se descurca foarte bine pe piata mondiala de notebook-uri, chiar daca brandul este mai putin popular in Statele Unite. Scindarea companiei in doua branduri diferite face Lenovo sa se distinga de ceilalti jucatori de pe piata de profil.

 

Sursa: The Verge