Lenovo isi va concentra eforturile pe pietele smartphone pe care iPhone nu a reusit

19

Una dintre cele mai mari surprize din domeniul tehnologiei a avut loc anul acesta cand Apple a decis sa nu incerce sa atraga cumparatori din tarile in curs de dezvoltare prin lansarea unui model de iPhone cu adevarat low-cost.

 

Smartphone-ul iPhone 5C pe care compania l-a lansat in septembrie este, in principal, un alt smartphone de ultima generatie care este ceva mai ieftin decat iPhone 5S pentru ca incorporeaza componente mai vechi si o carcasa de plastic.

 

Lenovo, unul dintre singurii producatori care a reusit sa prospere in timpul scaderii abrupte de PC-uri din 2013 vede in asta o oportunitate de a-si targeta smartphone-urile catre pietele emergente si sa atraga de partea lor clientii pe care Apple nu a reusit sa ii cucereasca prin intermediul iPhone 5C. Intr-un interviu pentru publicatia Bloomberg, directorul Lenovo a declarat ca scopul firmei va fi sa deserveasca pietele pe care “iPhone nu se vinde foarte bine” pentru ca este considerat prea scump. Acest lucru inseamna ca Lenovo va incerca sa isi extinda aria de acoperire si in afara Chinei, spre teritorii unde concurenta nu este atat de acerba, ca America Latina, Africa si Orientul Mijlociu.

 

Desigur, si alti producatori mari ca Huawei, BlackBerry si Samsung au incercat in ultimii ani sa isi asigure o pozitie pe aceste piete aflate in curs de dezvoltare. Totusi, faptul ca Lenovo este cunoscuta ca o firma relativ accesibila o va ajuta sa isi faca loc pe pietele unde vanzarile de smartphone-uri de ultima generatie nu sunt mari. Una dintre aceste tari va fi Brazilia, unde Lenovo are mare succes si la vanzarea de PC-uri.

 

“Am vazut primele semne de succes in tarile asatice”, a declarat presedintele Lenovo. “Noi oferim produse accesibile catre pietele in curs de dezvoltare. Asta e un lucru foarte important”, a continuat oficialul Lenovo.

 

Πηγή: BGR