Lenovo a prezentat produse noi si inovatii in cadrul conferintei globale Tech World

19

Lenovo a anuntat la Lenovo Tech World noi produse, a facut demonstratii de produse concept impresionante care vor revolutiona modul in care oamenii interactioneaza cu tehnologia si a conectat mii de fani, media, parteneri si furnizori din intreaga lume. Totodata, in cadrul evenimentului au fost prezentate perspectivele despre viitor din partea celor mai importante companii din industrie: Intel, Microsoft si Baidu.

 

In discursul sau, presedintele si CEO-ul Lenovo Yang Yuanquing, a vorbit despre teme cheie care vor continua sa schimbe felul in care oamenii folosesc tehnologia.Yuanqing vorbit despre crearea categoriei de convertibile in anul 2012, odata cu lansarea produselor YOGA care ofera patru moduri de utilizare, ca exemplu de inovatie hardware care solutioneaza probleme specifice ale clientilor si prin moduri noi si mai personale de a interactiona cu propriile dispozitive.

 

Pe langa produsele disponibile anul acesta, Lenovo le-a prezentat participantilor cateva detalii din interior despre cercetarile viitoare, noi produse si tehnologii. Aceste concepte prezinta gandirea inovativa de astazi care promite sa schimbe fata tehnologiei de maine. Lenovo a prezentat si solutii pentru a oferi smartphone-urilor mai multe functionalitati, care sa le aduca mai aproape de PC-uri, cu ajutorul produsului concept SmartCast. Daca astazi smartphone-urile sunt limitate la a oferi doar consum de continut, SmartCast schimba paradigma, aducand un smartphone cu proiector cu laser incorporat, detector de miscare cu infrarosu si algoritmi de calcul performanti. Aceasta imbinare fara precedent a tehnologiilor deschide un nou univers de interactiuni: utilizatorii pot proiecta un ecran interactiv cu dimensiuni generoase pe o masa, pentru a putea tasta cu ajutorul unei tastaturi virtuale, astfel incat sa poata folosi aplicatiile obisnuite (calculator, desen, inregistrarea unor notite sau editari in Microsoft Power Point). Folosind doar proiectorul, utilizatorii pot transforma un perete intr-un cinematograf pentru a urmari filme, pentru a sustine o prezentare sau pentru a rula jocuri precum Fruit Ninja folosind gesturile. Pentru o sesiune de apeluri video pe telefon, pot proiecta continut pe perete, in timp ce vizioneaza mai multe fisiere de continut in acelasi timp pe ecranul telefonului.

 

In timpul evenimentului Tech World, renumitul pianist Lang Lang a ajutat la testarea tehnologiei Smart Cast prin redarea piesei “The Entertainer” pe o tastatura electronica, urmarind partitura afisata de proiectorul smartphone-ului.

 

Prin dezvoltarea dispozitivelor specializate, Lenovo creeaza, de asemenea, instrumente specifice care raspund nevoilor utilizatorilor din segmentul business. Lenovo a anuntat noul ThinkPad 10, o tableta care ofera putere de calcul pentru profesionistii care sunt tot timpul in miscare. Tableta include noul ThinkPad Pen Pro, pentru o acuratete mai mare si securitate sporita pentru protectia datelor. In acelasi timp cu dezvoltarea inovatiilor pe segmentul hardware, Lenovo si partenerii sai dezvolta solutii software centrate pe utilizatori, in mod special in segmentul introducerii datelor in moduri alternative, inclusiv verbal, cu ajutorul tehnologiei tactile si a stilourilor interactive.

 

In plus, Lenovo a anuntat urmatorii pasi in dezvoltarea hardware, software si a ecosistemului prin lansarea unei aplicatii software care leaga tehnologia de introducere verbala a datelor cu cea a scrisului, pentru o experienta de utilizare imbunatatita pe YOGA Tablet 2 de 8 inci cu sistem de operare Android, si tehnologie AnyPen pentru limba mandarina. De asemenea, cu ajutorul tehnologiilor Lenovo WRITEit si Fusion Input, utilizatorii pot folosi cu usurinta gesturile si contextul pentru a defini si a corecta rezultatele recunoasterii vocale pe ecran.

 

Lenovo a anuntat si a testat tehnologiile Cortana cu REACHit, o noua experienta care rezulta dintr-o colaborare stransa cu Microsoft. Cortana este asistentul personal digital disponibil pe calculatoarele cu Windows 10, tabletele si telefoanele care permit utilizatorilor sa vorbeasca sau sa scrie natural pentru a indeplini diverse sarcini. REACHit extinde capabilitatile de cautare ale Cortana pentru serviciile din afara sferei Microsoft. Prin crearea unui cont REACHit, utilizatorii pot cauta dintr-o singura platforma in Google Drive, Dropbox, Box, OneDrive si pe calculatoarele sau pe tabletele la care sunt conectati de la distanta. Aceasta integrare exclusiva de platforme, ofera aplicatiei Cortana o baza de date extinsa de informatii in care utilizatorul poate cauta, deschizand un nou nivel de cautare contextuala si oferind varianta cea mai cuprinzatoare, fluida si naturala de a gasi continut personal in format digital.

 

Pentru a completa pachetul de oferte Lenovo pe segmentul stocarii pentru consumatorii business, Lenovo a anuntat de asemenea matricele Lenovo Storage S2200 si S3200. Create pentru simplicitate, viteza, scalabilitate si disponibilitate, aceste matrice cu caracteristici puternice se integreaza cu usurinta in retele si dispun de o serie de inovatii, totul la un cost redus.

 

Lenovo a construit un parteneriat puternic si de durata cu lideri ai industriei ca Intel pentru a identifica si pentru a dezvolta noi solutii tehnologice. Camera Intel RealSense este o caracteristica optionala disponibila pe unele dispozitive Lenovo, inclusiv laptopuri sau desktop-uri all-in-one, si ajuta la crearea unor noi moduri de interactiune, incluzand logarea fara parole pe platforma Windows Hello folosind Windows 10, jocuri video, divertisment, conferinte video sau crearea de continut.

 

Tech World arata viziunea Lenovo despre produsele viitoare, strange relatiile de business si relatiile companiei cu utilizatorii, marcand in acelasi timp o decada de transformari pentru companie. Aceasta s-a schimbat dramatic, de la o companie de PC-uri, care a celebrat recent aniversarea a 10 ani de la achizitia diviziei IBM PCD. Acea achizitie initiala a propulsat Lenovo catre liderul de piata de 46 miliarde de dolari si una dintre principalele companii producatoare de electronice de consum. Acest impuls a stimulat de asemenea dezvoltarea noilor segmente de business si dispozitive, inclusive smartphone-uri si servere, segment favorizat de achizitia Motorola Mobility si de cea a business-ului IBM x86 in 2014. Pentru a marca aceasta schimbare strategica, Lenovo a lansat la Tech World si un nou logo. Acesta ofera o experienta mai personal, mai interactiva si mai orientate spre consumator, care reflect personalitatea Lenovo, incorporand in acelasi timp mostenirea bogata a achizitiilor si a inovatiilor originale.