Konica Minolta anunță consolidarea afacerilor și intrarea pe piețele de ambalaje și etichete

25

Konica Minolta lansează, la drupa 2016, KM-1, sistemul inket UV în format B2+, și anunță intrarea pe piețele de etichete și ambalaje, precum și noua strategie globală de cooperare cu MGI Digital Technology (MGI), producător francez lider pe piața echipamentelor de printare decorativă și rebrandingul produselor comerciale de printare sub denumirea Accurio.

 

Lansarea oficială a KM-1 KM-1, sistemul digital inket UV în format B2+ de la Konica Minolta, va fi lansat la drupa 2016. Vizitatorii standului Konica Minolta vor putea asista la demonstrații ale sistemului împreună cu JETvarnish de la MGI, evidențiind o serie întreagă de beneficii. Acestea includ mutarea volumelor mici offset pe inkjet digital, abilitatea de a realiza lucrări hibrid care să integreze tiparul KM-1 în procesele offset existente, printare duplex și pe coli de format mai mare precum și printare pe suporturi pentru ambalaje, pe hârtie cu gramaj mic și hârtie texturată.

 

Industriile de etichete și ambalaje Konica Minolta intră pe piețele de ambalaje și etichete deschizând drumul către producția de etichete on demand. La drupa 2016, Konica Minolta va demonstra modul în care sistemul bizhub PRESS C71cf, împreună cu mașina de finisare GM DC330 Mini și JETvarnish de la MGI pot reduce durata proceselor de producție a etichetelor, oferind timpi de livrare mai scurți.

 

Mai mult, Konica Minolta va prezenta o nouă tehnologie care optimizează printarea digitală a ambalajelor: KM-C. Acest sistem digital Inkjet în format B1 flat-bed a fost dezvoltat pentru împăturirea ambalajelor din carton și pentru aplicații pe carton ondulat subțire, cu grosime între 0.3 – 1.2 mm.

 

Participație adițională în cadrul MGI Digital Technology În luna aprilie 2016, Konica Minolta a anunțat investiția într-un pachet suplimentar din acțiunile MGI, producător francez lider pe piața echipamentelor de printare decorativă, cu care Konica Minolta are o alianță strategică și financiară din ianuarie 2014. Investiția în alte 30,5% din acțiunile MGI crește participația Konica Minolta la 40,5% și adaugă produsele MGI pentru printare comercială, etichete și ambalaje în portofoliul existent și viitor al Konica Minolta.

 

Până acum, au fost deja adăugate gamei de produse Konica Minolta echipamente MGI de ștanțare și embosare cu folie la cald. Konica Minolta intentionează să exploateze posibilitățiile de cercetare și dezvoltare ale MGI pentru a accelera inițiative de dezoltare precum cele din industria etichetelor și ambalajelor. Ca răspuns la cererea de printare decorativă din aceaste sectoare, sinergia dintre Konica Minolta și MGI ne va oferi, de asemenea, o prezență puternică pe piața de printare digitală a ambalajelor și va impulsiona expansiunea printării comerciale.

 

Brandul Accurio

Accurio este noul brand comun și unificat pentru toate sistemele digitale inkjet și soluțiile digitale pentru fluxuri de producție de la Konica Minolta. Numele Accurio reflectă natura avansată, automată și exactă a tehnologiei Konica Minolta. De aici înainte, soluțiile comerciale de printare ale Konica Minolta vor fi cunoscute sub numele de AccurioPro, în timp ce KM-1 va deveni AccurioJet KM-1.

 

Πηγή: konicaminolta