King nu va mai oferi suport pentru advertiseri prin jocurile sale

14

King, compania suedeza cu sediu si in Romania, se bucura de un succes rasunator cu jocul pentru mobile Candy Crush Saga si nu va mai include reclame, castigand suficient din micro-achizitiile pentru joc.

Seful de marketing al companiei declara ca in ultimul an a existat o tranzitie catre un alt model de business, reclama inclusa in jocuri nemaifiind necasara datorita castigurilor inregistrate prin multiplele achizitii ale jocului Candy Crash Saga de catre utilizatori. King activeaza in industria de gaming de 10 ani insa abia acum doi ani au intrat pe zona de social gaming, aceasta ultima decizie aducandu-le nu doar recunoastere ci si un profit foarte mare.

Compania declara ca odata cu aducerea Candy Crash Saga pentru iOS, King a reusit sa atinga 70 de milioane de utilizatori activi zilnic. King a trimis la inceputul acestei saptamani un mail partenerilor sai de advertising in care ii anunta de anularea serviciilor pe care le oferea pana acum, servind drept suport pentru promovare pentru multe branduri de succes.

Πηγή: TechCrunch