INTRAROM si Genesys au primit premiul pentru „Best Use of Technology”

30

Intrarom, filiala din Romania a companiei Intracom Telecom, a anuntat astazi ca, impreuna cu, Genesys liderul de piata in domeniul „omnichannel customer experience (CX)” si al solutiilor pentru Contact Centers, au primit premiul “Best Use of Technology Solution” / „Cea Mai Buna Utilizare a unei Solutiei Tehnologice”.

 

Acest premiu recunoaste implementarea cu succes a proiectului de imbunatatire a experientei clientului „IP Contact Center”, proiect complex, de mari dimensiuni, pentru Telekom  Romania, una din cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piata locala. Intrarom si Genesys au primit „Best use of technology” in cadrul Conferintei anuale „Romanian Contact Center Conference & Awards” in Bucuresti care a avut loc pe 25 si 26 martie.

 

Intrarom si Genesys au ajutat Telekom sa ofere clientilor o experienta imbunatatita printr-o serie de integrari complexe de aplicatii si functionalitati. Aceste aplicatii includ: rutarea apelurilor de intrare (”inbound call routing”), campanii de outbound (campanii de marketing, campanii de informare, etc) managementul fortei de munca, asigurarea calitatii serviciului, integrarea cu sisteme de tip CRM, integrarea cu platforma IVR, integrarea platformei de telefonie, raportare analitica.

 

Acum echipele implicate in relatia cu clientul de la Telekom Romania pot fi angajate intr-un mod mult mai eficient in interactiuna directa cu clientul prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicatie si tipurilor de interactiuni, putand livra astfel o experienta de tip „omnichannel” unica si personalizata care sa genereze impresii favorabile ce vor loializa clientii.

 

Implementarea solutiei Genesys acopera toate functiile esentiale pentru a sustine strategia de relatii cu clientii a operatiunilor Telekom Romania, in ceea ce priveste controlul costurilor, cresterea calitatii si a veniturilor.

 

Echipa Intrarom a avut o contributie importanta in implementarea platformei telefonice IP in cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experti ai Genesys, specialisti de incredere, care au raspuns prompt solicitarilor noastre, oferind informatiile necesare echipelor tehnice, si care si-au pus in aplicare cunostintele pentru a rezolva toate aspectele si pentru a implementa cerintele noastre de business”, a spus Mihai Barbut, Director Customer Care, Telekom Romania.

 

Dl. Kostas Fiakas, Director de Vanzari in cadrul Intrarom a adaugat:

“Castigarea Premiului „Best Use of Technology” este o realizare importanta pentru noi toti. Noi depunem in mod continuu eforturi pentru a livra Servicii Profesionale la standarde ridicate si este extraordinar sa auzim de la clientii nostri ca realizam acest lucru asa cum ne-am propus. Implementarea cu succes a Contact Center-ului IP din cadrul Telekom este rezultatul angajamentului echipei noastre pentru excelenta si certifica cel mai inalt nivel de expertiza si certificare in tehnologiile Genesys precum si pentru solutiile add-on din domeniul Contact Centers “.

 

“Genesys a livrat o platforme puternica de Customer Experience care poate dirija cu adevarat toate tipurile de interactiuni ale clientului, “ a spus Directorul de Vanzari Genesys, Apostolos Kemos. Noile capabilitati de tip „omnichannel journey management” disponibile prin intermediul platformei Genesys au stabilit un nou standard pentru customer engagement”.