Instagram ar putea deveni urmatorul jucator de pe piata aplicatiilor mobile de mesagerie

19

Pentru Instagram, anul 2013 a fost foarte aglomerat. In iunie, reteaua sociala a introdus posibilitatea adaugarii de materiale video si a devenit, astfel, un competitor pentru Twitter si Vine. Luna trecuta, Instagram a introdus si mesajele publicitare astfel incat este in prezent o platforma atragatoare pentru publicitari.

 

Recent, aplicatia Instagram a ajuns si pe sistemele de operare Windows Phone, chiar daca are multe neajunsuri in aceasta varianta. Acum, un site de profil vehiculeaza ca urmatoarea actualizare pentru aplicatia mobila Instagram va aduce cu ea si o schimbare majora – introducerea posibilitatii de a schimba mesaje.

 

Potrivit unor surse din apropierea companiei, Instagram planuieste sa adauge functia de schimb de mesaje inainte de luna decembrie a acestui an. Desigur, aceasta noua optiune va avea succes, insa va insemna si probleme de intimitatea datelor pentru utilizatori, mai ales ca Instagram se promoveaza ca o retea deschisa. Daca firma nu va introduce si posibilitatea pentru utilizatori de a controla cine le poate trimite mesaje sau daca pot primi mesaje private, cu siguranta sistemul va crea probleme.

 

Desigur, toate aceste informatii nu sunt confirmate oficial, asa ca nu ne ramane decat sa asteptam. Singura certitudine sunt mesajele publicitare pe care utilizatorii le vad deja in timeline-ul lor cu stiri de pe Instagram.

 

Πηγή: BGR