Instagram analizeaza modul in care utilizatorii folosesc pictogramele emoji

23

Pictogramele emoji au devenit din ce in ce mai comune pe Instagram, iar inginerii retelei sociale incearca sa afle cat mai multe despre modul in care utilizatorii le folosesc. Se pare ca popularitatea emoji a crescut dupa ce Apple a lansat o aplicatie de tip tastatura cu emoticoane, iar Android a primit suport nativ pentru aceasta facilitate.

 

La doar o luna dupa introducerea optiunii pe dispozitivel iOS, popularitatea emoji pe Instagram a crescut cu 10 procente. In prezent, se pare ca aproape 50% dintre descrierile fotografiilor si comentariilor includ si un emoji. De asemenea, se pare ca utilizatorii din Finlanda sunt cei care folosesc cel mai des pictograme emoji – 63% dintre mesaje contin cel putin un element grafic. In Statele Unite procentul este de 38%, in Franta de 50%, in Marea Britanie de 48%, in Italia de 45%, in Rusia de 45%, in Spania de 40%, iar in Japonia de 39%.

 

Se pare ca pictogramele emoji sunt un subiect important, intrucat si Facebook a desfasurat studii pentru a intelege cum folosesc utilizatorii aceste emoticoane. Revenind la Instagram, inginerii au descoperit ca utilizatorii incep sa renunte din ce in ce mai des la abreverile specifice pe internet (ca “xoxo” sau “rofl”) si le inlocuiesc cu emoji. Instagram a publicat prima parte din studiu pe pagina de Tumblr a retelei sociale si promite ca in cea de-a doua parte sa explice emoji-urile hashtag – probabil ca asta va aduce si explicatia pentru ca utilizatorii nu pot cauta un hashtag format din pictograma unei vinete, dar pot cauta un hashtag format din doua pictograme ale vinetei.

 

Πηγή: Engadget