Încă un producător chinez vrea să cucerească Europa în 2018

- Adrian Ungureanu
320

Chinezii de la Vivo nu au o prezență oficială pe piețele europene deși telefoanele lor mai ajung prin intermediul unor retaileri specializați sau prin anumiți distribuitori care-și asumă responsabilitatea de a le aduce pe piețele unde activează.

Telefoanele lor sunt foarte populare în Asia, în special în China și mai nou în India, unde Vivo se numără în primele 5 branduri pe cele două, cele mai mari piețe smartphone din lume. Telefoanele lor surprind prin nivelul de echipare și prețurile reduse, ceea ce le face atrăgătoare pentru piețele care se uită prima dată la prețuri.

După succesul înregistrat în Asia, chinezii de la Vivo au început să se uite peste gard iar Europa și Africa le face cu ochiul. Xiaomi tocmai ce începe să facă pași serioși în Europa, Vivo nu vrea să piardă timpul și de la anul compania plănuiește să-și deschidă primele subsidiare în Europa și Africa.

Vivo este deținut de grupul chinez BBK Electronics, din care mai fac parte brandurile Oppo și OnePlus, două mărci care fac furori în Asia și pe continentul nord-american.