In Germania reclamele respecta realitatea. Afisul cu iPhone 6 a fost amplasat pe un suport curbat

21

Delicatetea telefoanelor iPhone 6 a fost evidentiata in multiple materiale video realizate fie de profesionisti, fie de amatori care nu au luat in calcul repercursiunile.

 

Doua lucruri sunt insa certe, iPhone 6 ia forma posteriorului, iar Apple a instituit un embargo prin care interzice prezenta la evenimentele sale viitoare oricarei publicatii credibile care testeaza rezistenta creatiilor sale. Prima publicatie care a raportat aceasta interdictie a fost Computer Bild. Oficialii acesteia au fost instiintati de Apple Germania ca in urma publicarii materialului de mai jos Computer Bild nu va mai fi invitata la viitoarele evenimente Apple si ca publicatia nu va mai primi produse pentru review, inainte de lansarea oficiala (early access). 

 

 

In urma boicotului instituit de Apple Germania redactorul sef al Computer Bild, Axel Telzerow, a inaintat in data de 29 septembrie o scrisoare deschisa CEO-ului Apple, Tim Cook. Apple nu a raspuns inca scrisorii, iar celelalte publicatii de renume nu au raportat evenimentul si nu au confirmat sau infirmat tendinta Apple de a recurge la astfel de presiuni.

 

In ceea ce priveste reclama outdoor, inca nu se stie daca este o gafa sau o farsa bine pusa la punct. In schimb, merita apreciata solidaritatea si onestitatea panoului.

 

Πηγή: computerbild