In doar 3 luni de la rebranding, Telekom Romania a colectat 16 tone de hartie cu vechea identitate

28

De mai multi ani, Telekom Romania desfasoara actiuni de colectare si reciclare a hartiei, dovedindu-si astfel responsabilitatea fata de mediu.

 

Prin campania “Reciclam si Inovam”, desfasurata in perioada 29 septembrie – 14 noiembrie, Telekom Romania a dorit sa inoveze modul in care hartia reciclata poate fi folosita mai departe.

 

In aceasta perioada, angajatii au fost invitati sa adune materiale tiparite pe hartie cu vechea identitate si sa le aduca la punctele de colectare stabilite in sediile companiei. Acestia au fost informati cu privire la impactul pe care il pot avea asupra mediului, adoptand un comportament responsabil si mobilizator. 

 

Prin implicarea angajatilor si cu ajutorul voluntarilor campaniei “Reciclam si Inovam”, Telekom Romania a reusit sa colecteze peste 16 tone de hartie.

 

In urma campaniei, hartia reciclata va fi transformata in materiale pentru birou cu noul brand T. Astfel, a fost redus consumul de hartie pentru producerea de materiale cu noua identitate si au fost salvati peste 272 de copaci. Compania a inovat modul in care reciclarea poate fi integrata in cresterea unui brand si a aratat ca un efort minim pentru protejarea mediului are un impact concret in business.

 

Actiunea de reciclare a fost realizata in parteneriat cu Antalis.