HTC Vive îşi face apariţia într-un clip promoţional al unei echipe de design

- Adrian Ungureanu
180

HTC are mai multe telefoane pregătite pentru lansare. Pe data de 12 ianuarie pregăteşte lansarea unuia dintre ele. Încă nu suntem siguri care, dar ar fi vorba despre un “HTC Ultra” sau “U Ultra”, în funcţie de unde găseşti informaţiile, dar e ceva cu “U” pentru că asta apare şi în invitaţia celor de la HTC.

Fanii brandului taiwanez aşteaptă şi modelul HTC 10X, dar compania mai lucrează şi la modelul HTC Vive, care tocmai şi-a făcut apariţia într-un clip, ce pare a fi făcut de una din diviziile de design ale companiei.

Clipul încearcă să ne arate cât de interesată este HTC de ideea de a crea o “conexiune” între telefoane şi utilizatori, lucru pe care alte companii îl ignoră, rivali concentrându-se doar pe telefoane şi nu pe ceea ce este important pentru clienţi.

În clip ne sunt arătate câteva idei design pentru telefoane ale celor din cadrul CMF Kitchen, care şi este probabil una dintre echipele diviziei de design a celor de la HTC sau poate chiar o divizie complet diferită şi încearcă să vină cu variante noi de culori şi modele de carcase.

Tot clipul este unul în care cei de la CMF se laudă cât de mult se gândeşte HTC la clienţi, dar finalul acestuia ne aduce şi un indiciu important legat de modelul Vive. În una din ultimele secvenţe ale clipului, apar trei telefoane diferite. Primele din stânga nu au niciun logo şi nicio denumire pe ele, dar al treilea, cel din dreapta are inscripţionat pe el “HTC Vive”.

Cu siguranţă nu este o greşeală şi nu este plasat la întâmplare, fiind şi singurul telefon care este luat în mână de o tânără care îl duce la ureche. Este clar că HTC încearcă să ne transmită mai multe prin acest clip decât că vrea să creeze carcasefrumos colorate pentru telefoanele sale.