HTC lanseaza Prima Campanie de Advertising la Nivel Global si Noua Pozitionare de Brand “Quietly Brilliant”

147

HTC Corporation, producator global de smartphone-uri, lanseaza astazi o campanie globala de advertising bazata pe noua sa pozitionare de brand, Quietly brilliant.


Prima campanie globala de advertising pentru HTC va fi lansata in urmatoarele saptamani in 20 de tari sub sloganul “You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you“.

 

Aceasta campanie reprezinta angajamentul HTC de a se concentra pe oameni, pe nevoile lor si modul in care traiesc si lucreaza, pentru a se asigura ca dispozitivele HTC li se potrivesc cat mai bine.

Campania YOU are ca scop cresterea globala a vizibilitatii si a intelegerii promisiunii de brand – este vorba numai despre TINE, consumatorul si nu despre dispozitiv. HTC a lucrat impreuna cu agentia de advertising Deutsch LA Inc. din Los Angeles pentru a crea campania YOU, care va consta intr-o abordare integrata la nivel de mix de media: TV, print, outdoor si online.

Expertiza HTC va fi elementul principal al campaniei, prin executii care subliniaza functionalitatea unica a smartphone-urilor HTC.

HTC a lucrat impreuna cu agentia Figtree din Londra pentru a concepe pozitionarea de brand Quietly brilliant. Aceasta pozitionare a fost inspirata de cultura HTC, aceea de a pune consumatorul pe primul loc.

 

Aceasta cultura provine dintr-o traditie bazata pe inovatia continua si pe crearea unor produse revolutionare. Aceasta noua pozitionare va fi implementata prin intermediul tuturor mijloacelor de comunicare in intreaga companie.

Simon Myers, CEO Figtree: “Unele dintre cele mai stralucite idei au prins viata printr-o mazgalitura pe spatele unui servetel. Noua imagine a HTC foloseste acest limbaj vizual al schitei, pentru a explica toate trasaturile «sclipitoare» si beneficiile dispozitivelor HTC intr-un mod simplu si uman.