Huawei încearcă să dea vina pe un client căruia putea să-i ia foc locuința din cauza unui încărcător defect

- Adrian Ungureanu
385

Incident ciudat în China, unde un proaspăt posesor de Huawei P10 acuză compania că vrea să dea vina pe el, după ce încărcătorul telefonului cumpărat de doar 3 zile a luat foc la doar a doua utilizare.

Acesta a postat întreaga povestea pe rețeaua de socializare chineză, Weibo, și a explicat că dacă nu ar fi fost atent în acel moment i-ar fi putut lua foc casa. Acesta a contactat compania în legătură cu acest incident, iar totul s-a transformat într-o experiență amară pentru clientul chinez.

Acesta povestește că Huawei a trimis la adresa sa, o echipa de tehnicieni care să recupereze încărcătorul cu probleme și să vadă dacă incidentul s-a produs din cauza unor defecțiuni reale a încărcătorului sau a fost din cauza unor probleme a instalației de electricitate a locuinței.

Electricianul trimis de Huawei nu a găsit nimic în neregulă cu instalația electrică a casei, care nu era mai veche de 6 ani, deci o locuință relativ nouă. Cu toate acestea, compania refuză să-și asume responsabilitatea și nu oferit înlocuirea încărcătorului defect.

Păgubitul povestește că i s-a transmis că o decizie va fi luată abia după ce vor fi analizate toate rezultatele anchetei privind acest caz. Acesta a mai spus că a oferit toate documentele necesare care să ateste că telefonul a fost cumpărat de la un magazine agreat de companie și că echipamentele sunt originale.

Mai mult, clientul afirmă că a fost sunat de reprezentanții Huawei, care i-au cerut să șteargă postarea de pe Weibo.

Chiar suntem curioși să vedem dacă va mai exista o continuare a acestui episod, pentru că dacă Huawei acceptă înlocuirea încărcătorului înseamnă că își recunoaște vina și că încărcătoarele lor ar putea avea probleme. Asta ar putea presupune, totodată, ca Huawei să facă o rechemare a încărcătoarelor și să ofere la schimb altele care să nu fie afectate de același defect.