Google renunta la mesajele publicitare in format Flash

33

Google a anuntat ca platformele Google Display Network si DoubleClick Digital Marketing (DCDM) vor incepe sa renunte la mesajele publicitare pe baza de Flash incepand cu 30 iunie. Asta inseamna ca incepand cu data de 1 iulie firmele de publicitate nu vor mai putea incarca reclame Flash in Google Adwords sau DCDM.

 

De asemenea, incepand cu data de 2 ianuarie 2017, orice mesaj publicitar Flash va inceta sa functioneze cu totul pe platformele Google. Important de notat mai este ca aceste masuri implica doar mesajelor publicitare statice, reclamele video pe baza de Flash nu vor fi afectate. Miscarea celor de la Google vine intr-o perioada in care oricum industria de profil incepe sa se indeparteze la sistemul Adobe Flash. De altfel, Flash a generat de mult controverse pentru ca multi l-au declarat nesigur.

 

Google Chrome blocheaza deja o serie de materiale video de tip Flash, iar Firefox va elimina suportul pentru acest tip de continut pana la finalul anului.

 

Πηγή: Engadget