Gartner a desemnat Ericsson lider la nivel mondial in materie de servicii pentru Managementul Operatiunilor Telecom

16

Gartner, cea mai renumita firma internationala de consultanta si cercetare in IT , a recunoscut Ericsson ca fiind numarul 1 la nivel global in materie de servicii pentru Managementul Operatiunilor Telecom. Acest lucru a fost relevant de studiul Analiza cotei de piata la nivel global pentru Managementul Operatiunilor Telecom– BSS, OSS si SDP (2011-2012).

Studiul Garner a analizat 5 furnizori la nivel global de servicii pentru Managementul Operatiunilor Telecom, iar Ericsson a fost desemnat numarul 1 pentru sistemele de suport al operatiunilor si suport de business (OSS/BSS) si pentru livrarea de servicii si solutii telecom de ultima generatie.

„In ultimii doi ani, Ericsson a facut achizitii si investitii strategice pentru a pozitiona compania ca lider in materie de servicii pentru Managementul Operatiunilor Telecom”, a declarat Per Borgklint, Head Business Unit Support Solutions, Ericsson. „Astazi suntem foarte mandri ca Ericsson a fost desemnat lider la nivel mondial de catre Gartner si credem ca acest lucru este rezultatul direct al eforturilor pe care le-am depus in aceasta directie”, a mai mentionat Per Borgklint.

Borgklint anticipeaza ca inovatia adusa de Ericsson in materie de IP, LTE si tehnologii de automatizare de tip Self-organizing Network (SON) va duce la o crestere a cererii de solutii si servicii pentru Managementul Operatiunilor Telecom.

Anul trecut, Ericsson a fost desemnat lider in studiul Gartner LTE Magic Quadrant, studiu care analizeaza piata mondiala de furnizori de infrastructura de retea LTE.