Formatele reclamelor Facebook de pe dispozitivele mobile atrag utilizatorii catre aplicatii deja instalate

15

Reclamele pentru aplicatiile mobile sunt, de obicei, inutile dupa prima vizualizare – o data ce utilizatorii instaleaza o anumita aplicatie propusa de reclama, de obicei nu o mai folosesc. Tocmai de aceea, Facebook a trebuit sa gaseasca o solutie. Compania crede ca poate mentine interesul utilizatorilor prin noul sistem de deep link pe care il foloseste in anunturile publicitare.

Noul sistem conduce utilizatorii curiosi la o anumita aplicatie deja instalata pe dispozitivele iOS sau Android. Spre exemplu, un anunt publicitar al unui hotel poate invita utilizatorii sa rezerve o camera, iar odata ce utilizatorul da click pe acel anunt publicitar sa fie deschisa o aplicatie specifica prin care va putea sa rezerve o camera la acel hotel. In mod similar, un anunt publicitar al unui anumit joc poate conduce utilizatorii spre obtinerea unui nou nivel sau a unei noi facilitati pentru acel joc.

Desigur, nu este cu totul clar daca acest sistem va imbunatati veniturile din publicitate ale Facebook, insa macar va reaminti utilizatorilor de unele aplicatii pe care poate le-au instalat si nu le mai folosesc.

Πηγή: Engadget