Finalul de an a adus cumpărături mai multe și mai scumpe în magazinele de fashion online

- Adrian Ungureanu
389

Cumpăratul hainelor online nu mai este o chestie atât de complicată, iar în condițiile în care poți trimite produsele înapoi și să-ți recuperezi bani, tot mai mulți români apelează la serviciile retailerilor online de profil

Potrivit celor de la Fashion Days, Românii continuă să își dorească produse vestimentare, încălțăminte și accesorii de la branduri de top, astfel că și-au mărit bugetul mediu pe care l-au alocat, de la 150 de lei, în perioada ianuarie-iunie, la 245 de lei per produs, în intervalul iulie-decembrie 2017.

În a doua jumătate a anului trecut, clienții Fashion Days au inclus peste 2,3 milioane de produse, în valoare de peste 560 de milioane de lei, în secțiunea FAVORITE, cu 38% mai multe decât în primele 6 luni.

Cele mai dorite branduri de către clienții Fashion Days România au fost United Colors of Benetton, Zee Lane Denim și Puma, spre deosebire de primul interval al anului, când producătorii preferați au fost NEXT, Zee Lane și GUESS.

Prețul mediu al unui produs adăugat în secțiunea FAVORITE este de 245 de lei, în creștere cu 63% față de prima jumătate a anului, când prețul mediu a fost 150 de lei.

Creșterea bugetului se reflectă și în prețul celor mai scumpe articole dorite de către clienții Fashion Days România în ultimele 6 luni:
Ceas cu brățară din ceramică Rado – 89.289 de lei
Ceas cronograf automatic auriu rose cu negru Longines – 35.790 de lei
Ceas automatic Revolution Vulcain – 32.299 de lei

O altă modificare este și cea a raportului dintre numărul de produse adăugate în secțiunea FAVORITE de către femei și bărbați. Procentul bărbaților interesați de trendurile din fashion a crescut, de la 20,5% la 26,5%, în timp ce femeile au reprezentat un procent de 73,5%. Lista de produse favorite a doamnelor a conținut, în medie, 29 de produse, în timp ce a bărbaților 19 articole.

Topul produselor dorite de către români:
– Cizme scurte din piele întoarsă Classic UGG – adăugate de peste 380 de ori în secțiunea FAVORITE
– Cizme scurte maro din piele întoarsă Bailey UGG – adăugate de peste 370 de ori în secțiunea FAVORITE
– Bocanci de piele nabuc și piele întoarsă cu căptușeală Zee Lane – adăugați de peste 330 de ori în secțiunea FAVORITE

“Evoluția wishlistului Fashion Days ne arată că românii vor tot mai mult să fie în pas cu trendurile din fashion. Sunt atenți, însă, și la prețuri, astfel că în perioadele premergătoare evenimentelor de reduceri am avut creșteri spectaculoase a numărului de articole adăugate în secțiunea FAVORITE. Cu o săptămână înainte de Black Friday, de exemplu, am avut o creștere de 1.400% a numărului de produse adăugate în wishlist,” a declarat, într-un comunicat remis redacției, Robert Berza, General Manager, Fashion Days.

Aplicațiile pentru iOS și Android rămân nu doar cel mai important portal de vânzări pentru Fashion Days, cu 60% dintre comenzi generate în decembrie, dar și mediul cel mai eficient de adăugare al produselor în wishlist: 2 din 3 produse au fost adăugate în secțiunea FAVORITE de pe telefonul mobil în România, în timp ce în cazul Ungariei și Bulgariei numărul de produse salvate în secțiunea FAVORITE de pe smartphone-uri a crescut cu aproximativ 20% față de prima jumătate a anului anterior.