Facebook vrea să producă propriile show-uri de televiziune

- Adrian Ungureanu
180

Este tot mai evident faptul că internetul devine principalul canal de divertisment pentru tot mai multă lume. Cum accesul la internet este în continuă creștere, apariția producțiilor care sunt difuzate în exclusivitate în online nu mai este neapărat o surpriză.

Netflix este cel mai bun exemplu, seriale și emisiuni fiind produse special pentru a rula pe cea mai populară platformă video de conținut plătit din lume.

Cei de la Facebook văd și ei avantajele care pot veni din furnizarea de conținut exclusiv pe o anumită platformă și discută cu mai multe agenții și studiouri de la Hollywood posibilitatea de a produce conținut TV care să fie distribuit, evident, prin platforma Facebook.

Potrivit celor de la Wall Street Journal, compania este dispusă să cheltuie până la 3 milioane de dolari pe un singur episod/emisiune originală care să poată fi distribuită doar prin Facebook. Compania ar fi luat legătura cu mai mulți scenariști și producători pentru a crea inclusiv emisiuni-concurs, care să ruleze pe rețeaua de socializare.