Facebook reorganizeaza News Feed-ul in functie de timpul acordat vizualizarii postarilor

15

Facebook anunta ca in urmatoarele saptamani postarile afisate in News Feed vor fi reorganizate in functie de perioada de timp acordata vizualizarii continutului publicat de un prieten sau de o pagina.

 

Compania a explicat ca implementeaza aceasta metoda de furnizare si organizare a postarilor in urma unui studiu care a relevat ca unele postari sunt considerate interesante de catre utilizatori chiar daca nu sunt rasplatite cu un Like, Share sau comentariu. Pentru a scoate in evidenta astfel de postari, Facebook va masura, pentru fiecare utilizator in parte, timpul petrecut pentru vizualizare, luand in considerare si viteza conexiunii la internet. Pana in prezent, Facebook alegea daca o postare ajunge in News Feed si locul pe care il ocupa in Top Stories doar pe baza viralitatii si a bugetului alocat promovarii.

 

Cina va avea de castigat?

Aceasta noua modalitate de organizare a News Feed-ului va avantaja clipurile video, galeriile foto, povestirile si postarile care atrag un numar mare de comentarii. O alta categorie avantajata este cea a stirilor macabre. Acestea, cu toate ca prezinta evenimente de interes larg si sunt citite de utilizatori, nu atrag un numar mare de Like-uri, din motive lesne de inteles. 

 

Cine va avea de pierdut? 

Utilizatorii si companiile care posteaza cate o fotografie si mesaje scurte care nu atrag comentarii  si care sunt trecute rapid cu vederea. 

 

O problema care ar putea aparea in urma implementarii noii strategii Facebook este ca, in timp, postarile prietenilor apropiati si a rudelor nu vor mai fi scoase in evidenta daca nu primesc Like, comentarii si timp indelungat de vizualizare. Cei care nu sunt utilizatori impatimiti ai retelei de socializare risca astfel sa piarda legatura cu persoanele care nu publica continut viral, dar sunt destul de importante pentru a fi pastrate in lista cu prieteni.

 

 

Πηγή: fb.com