Facebook le-a pus gând rău celor de la LinkedIn

31

Facebook pare să nu se mai mulţumească doar cu faptul că te ţine la curent cu ce fac prietenii tăi, cât timp nu te vezi cu ei, ci ar vrea să te ajute să-ţi găseşti şi un loc de muncă. Facebook le-a pus gând rău celor de la LinkedIn, o reţea de socializare pentru profesionişti. Poate la noi în România LinkedIn nu este chiar atât de important pentru angajatori, dar în Vest, în special în SUA, aceasta funcţionează.

 

Facebook a anunţat oficial că a lansat o nouă funcţie ce va permite administratorilor de pagini oficiale de companii să promoveze anunţuri cu locuri de muncă disponibile în cadrul organizaţiilor lor. Deocamdată, totul este în fază de test.

 

Nu este exact la fel cu ceea ce face LinkedIn, dar dacă această funcţie va da roade, iar companiile o vor folosi mai mult, atunci LinkedIn ar avea de pierdut. Cea mai mare parte a veniturilor reţelei de socializare pentru profesionişti vine din banii plătiţi de companii pentru a găsi noi recruţi. Lumea petrece mai mult timp pe Facebook decât pe LinkedIn, iar un anunţ de angajare ar putea apărea mai rapid în ochii celor interesaţi, decât pe LinkedIn. Nu e ca şi cum pe aceasta din urmă, utilizatorii postează imagini cu pisicuţe drăguţe sau cu oameni care merg cu bicicleta pe un tren aflat în mişcare înainte să intre în tunel, cum se întâmplă pe Facebook.

 

Nu este prima oară când Facebook încearcă şi altceva. A încercat cu serviciul Marketplace, care intră în concurenţă cu cei de la Craiglist. A lansat săptămâna trecută Gameroom care pare să fie un concurent pentru plaforma Steam. Rămâne de văzut cât succes va avea, pentru că serviciu Facebook Articles de exemplu, dedicat publicaţiilor din întreaga lume pentru promovarea articolelor lor a fost închis, publicaţiile neavând bani să-şi promoveze materialele, la nivelul la care s-ar fi aşteptat Facebook.

 

 

Πηγή: cnet