Facebook introduce posibilitatea de a trimite mesaje companiilor direct din reclamele de pe reteaua sociala

21

Pana acum, utilizatorii Facebook care voiau sa contacteze administratorii paginilor companiilor sau ale altor entitati de pe reteaua sociala trebuiau fie sa ii dea un mesaj direct administratorului (pe profilul sau de utilizator), fie sa posteze comentarii si sa spere ca vor primi raspuns. Acum, Facebook a introdus o alternativa.

 

Utilizatorii pot sa trimita mesaje catre paginile companiilor direct din mesajele publicitare afisate pe reteaua sociala. Administratorii de pagina pot opta pentru aceasta facilitate si pot permite, astfel, eventualilor clienti, sa ceara direct mai multe informatii. In plus, tot aceasta optiune ofera administratorilor posibilitatea de a raspunde privat utilizatorilor care au lasat comentarii pe pagina.

 

Odata cu introducerea acestei optiuni, paginile vor primi de la Facebook si un badge care va mentiona cat de buna este receptivitatea mesajelor. Pentru a primi titlul de “foarte receptiv la mesaje” pe pagina, administratorul contului ar trebui sa raspunda la peste 90% dintre mesaje pe care le primeste la maxim 5 minute dupa ce acestea au fost trimise.

 

Desigur, toate aceste optiuni nu sunt obligatorii, asa ca administratorii de pagini pot decide daca doresc sau nu sa le includa pentru utilizatori. Facilitatea a inceput sa fie distribuita treptat.

 

Πηγή: Engadget