Facebook incearca sa isi sensibilizeze dependentii?

16

Incet, dar sigur, retelele de socializare s-au strecurat in vietile noastre si si-au construit reputatia de mari consumatoare de timp si  autosuficienta. Cele mai puternice retele, Facebook si  Twitter, au în mod evident un interes legitim în îmbun?t??irea acestei opinii.

Din acest motiv noul site Facebook Stories recent aparut nu a mai surprins pe nimeni. Este vorba despre o colectie de cazuri umanitare share-uite si despre modul in care Facebook le-a infuentat viata in mod pozitiv protagonistilor acestora.

De fapt Facebook Stories este o aplicatie care a fost introdusa de CEO-ul Mark Zuckerberg inca din februarie 2010. Versiunea de astazi este una actualizata si ofera pe langa povestiri/ cazuri umanitare si infografice si filmulete intr-un format preietenos.

Twitter a debutat mai devreme decat Facebook cu aceasta aplicatie si anume anul trecut. Suplimentar, aceasta mai ofera si povestiri despre cum poti utiliza Twitter pentru a genera experiente interesante. Unui utilizator i s-a donat de catre un altul un rinichi dupa ce a postat pe Twitter « Ajutor, am nevoie de un rinichi », iar alti 100 au avut oportunitatea de a lua cina cu Chad Ochocinco (jucator la Liga nationala de fotbal American) la un restaurant cu specific mediteranean.

Prima poveste aparuta pe versiunea Facebook a fost cea a unui tanar de 27 de ani diagnosticat cu meningita si care si-a pierdut memoria. A folosit Facebook ca sa isi regaseasca familia si trecutul.

In timp ce aceste retele de socializare devin din ce in ce mai dominante si continua sa ne manance din ce in ce mai mult timp, ele incearca sa ne convinga ca se intampla mai multe intre utilizatori decat postari de poze cu bebelusi si ganduri la intamplare. Facebook atinge in scurt timp 1 miliard de utilizatori, aproape 1/7 din intreaga populatie a lumii, oameni care, cu siguranta, mai au nevoie sa auda si lucruri bune despre modul in care isi petrec timpul.

Twitter nu si-a actualizat site-ul cu cazuri in ultimele luni desi  s-a lansat de asemenea cu aproximativ 6.

Aceste “initiative” au menirea de a imbunatati opinia publica cu privire la retelele de socializare.

Voi ce credeti, este vorba doar de PR sau v-au convins ?

Sursa: thenextweb.com