Facebook ar putea incepe sa urmareasca miscarile cursoarelor utilizatorilor atunci cand acestia intra pe site

13

Facebook studiaza de ceva vreme comentariile, like-urile si click-urile pe care le dau utilizatorii pe reteaua sociala pentru a fi in stare sa targeteze mai bine mesajele publicitare. In curand, compania ar putea incepe sa monitorizeze si pozitia cursorului mouse-ului utilizatorului atunci cand acesta navigheaza pe site.

Unul dintre oficialii Facebook a declarat pentru Wall Street Jorunal ca firma ia in considerare noi masuri menite sa ofere o mai buna monitorizare a utilizatorilor. Printre aceste masuri se numara timpul pe care un utilizator il petrece cu mouse-ul deasupra unui anunt publicitar (si daca da click pe el) si evaluarea anumitor elemente de pe pagina si cum sunt pozitionate acestea (la vedere sau nu). Prin aceste date, Facebook va crea layout-uri de NewsFeed si mesaje publicitare mai atractive.

Publicatia mai noteaza ca aceste metode nu sunt ceva neobisnuit, insa pana acum Facebook nu a mers atat de in profunzime cu masuratorile cu privire la comportamentul utilizatorilor. Wall Street Journal mai noteaza ca “Facebook ar trebui sa isi de seama in cateva luni daca aceste date vor ajuta businessul”.

Presupunand ca noile teste efectuate de Facebook vor merge bine, este posibil sa nu mai fie mult pana cand gigantul retelelor de socializare va aduna date despre absolut tot ce fac utilizatorii pe site.

 

Πηγή: The Verge