eSky Group anunță intrarea pe șase noi piețe europene și lansarea unor produse noi pentru turiștii români

350

eSky Group, compania care deține eSky România, anunță pătrunderea pe șase noi piețe europene în anul 2018 și lansarea unor produse noi. Prezentă deja pe 21 de piețe din Europa și America de Sud, eSky s-a extins recent și pe piețele din Irlanda, Marea Britanie, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Spania și Croația, susținând astfel strategia de dezvoltare a companiei globale, cu piețe locale puternice și stabile.

Am pătruns pe șase piețe noi pregătiți să ne extindem progresiv și în mod strategic. În spatele acestei reușite stă strategia pe care am adoptat-o cu ani în urmă – aceasta ne permite să consolidăm poziția pe piețele pe care suntem deja prezenți și să dezvoltăm în paralel piețe noi. Rezultatele preliminarii ne-au întrecut deja toate așteptările, volumul de vânzări pe anumite piețe noi depășind estimările cu până la 300%”, a declarat Marius Turbatu, Global Expansion Director.

După intrarea pe cele șase noi piețe, eSky evaluează oportunitățile de dezvoltare atât în regiunile APAC (Asia Pacific), cât și MENA (Middle East, North Africa).

eSky Group a înregistrat o creștere financiară semnificativă în anul 2017, raportând un profit net cu 21% mai mare comparativ cu anul 2016.

Anul 2018 a venit, de asemenea, cu recorduri istorice: la nivel de grup, în luna mai s-au înregistrat peste 100.000 de tranzacții, echivalentul a peste 150.000 de bilete de avion vândute. Parte din succesul fără precedent se datorează și lansării platformelor eSky.com și eDestinos.com, pe lângă cele locale deja existente. Datorită acestora, grupul și-a consolidat semnificativ prezența la nivel global, în acest moment neexistând țări sau teritorii din care acesta să nu fi înregistrat trafic.

Noi produse și servicii turistice introduse pentru turiștii români
Platforma online de travel eSky România oferă servicii turistice variate: bilete de avion, hoteluri, închirieri mașini și asigurări de călătorie, peste 80% dintre tranzacții fiind realizate automat, respectiv fără intervenția unui agent de turism.

2017 a marcat lansarea unor noi produse care au adus un avantaj competitiv pe piața locală. Pe lângă Serviciul Travel Assistant, serviciul preplătit care oferă turiștilor acces la numeroase modificări în planul de călătorie fără a mai achita taxa de serviciu (modificarea biletului de avion, a rutei, a numelui pasagerului, înregistrarea bagajelor suplimentare sau solicitarea unor servicii speciale), eSky România a introdus și opțiunea realizării automate a check-in-ului online. Astfel, turiștii scapă de grija formalităților pre-călătorie, aceștia putând primi direct cartea de îmbarcare cu care se vor prezenta la aeroport. Turiștii au acum și posibilitatea de a-și rezerva locul preferat în avion chiar din momentul achiziționării biletelor.

De asemenea, clienții pot alege dintr-o varietate de hoteluri, eSky depășind pragul de 1 milion de unități de cazare afișate, pentru locații din întreaga lume.

În ceea ce privește produsele și serviciile ce urmează să fie dezvoltate în 2018, compania își concentrează resursele pe optimizarea conturilor pentru utilizatori, dar și pe implementarea finală a produsului Zbor + Hotel.

Conturile pentru utilizatori vor oferi numeroase beneficii clienților eSky: acces la istoricul plăților și al rezervărilor, posibilitatea de a salva datele partenerilor de călătorie și de a le refolosi în cadrul rezervărilor ulterioare, dar și posibilitatea de a beneficia de reduceri unice, special dedicate membrilor.

Produsul Zbor + Hotel, care pune la dispoziție oferte dinamice ce pot fi 100% rezervate online, va fi optimizat constant, astfel încât să ofere turiștilor o experiență de navigare îmbunătățită. Prin rezervarea unui Zbor + Hotel, utilizatorii pot obține până la 30% reducere la camera de hotel, reducere posibilă doar printr-un astfel de pachet.