eMAG a ajuns la peste 4.000 de retaileri în Marketplace

- Adrian Ungureanu
170

Platforma Marketplace a celor de la eMAg a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere, cu peste 74% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut și a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an.

În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii, care acoperă o gamă diversă, de la electronice și electrocasnice, jucării, produse de casă și grădină, auto, la cosmetice și produse de îngrijire personală și articole sportive.

„Platforma eMAG Marketplace asigură accesul simplu și rapid la o variată gamă de produse pentru peste 500.000 de clienți unici, în fiecare zi. Accesarea eMAG Marketplace este, în prezent, cel mai rapid, avantajos și eficient mod de a vinde online, în România, dar și în țări precum Bulgaria, Ungaria sau Polonia”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Oficialii companiei anticipează că până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMAG.

„Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creștere accelerată lansat în ianuarie 2017 și dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a adăugat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

În anul 2016, eMAG a investit în platforma Marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziția de hardware și facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere.