Ello devine corporatie non-profit si interzice reclamele in platforma

19

Ello a anuntat si declarat in scris, sub autoritate legala, ca nu va suporta reclame third-party pe platforma de socializare, odata ce a devenit corporatie non-profit (Public Benefit Corporation) care interzice vanzarea de publicitate si de informatii ale utilizatorilor.

 

Ideea acestei miscari este ca va feri Ello de orice eventuala presiune din partea investitorilor care vor sa compere reclama pe platforma care deja se bucura de un boom urias de utilizatori. Pe langa asta, documentul legal prevede ca orice companie care ar putea sa cumpere Ello va fi obligata sa respecte aceleasi conditii.

 

Cu toate astea, Ello va servi atat interesele investitorilor, cat si a non-investitorilor, ceea ce inseamna ca platforma nu va functiona fara sponsorizare, cum nu a facut-o nici pana acum. Pe masura ce platforma a crescut, Ello a incheiat mai multe contracte de investitie cu diverse companii, cea mai recenta fiind de 5.5 milioane dolari, iar prima de doar 450.000 dolari.

 

Ello va fi o corporatie non-profit care oferi utilizatorilor posibilitatea de a cumpara diverse widget-urii si modificari de profil pentru cativa dolari fiecare, din App Store. O retea de socializare trebuie sa vina cu un plan profitabil ca sa supravietuiasca si sa evolueze, asa ca asteptam sa vedem care este planul exact al Ello pentru asta. In prezent, Ello are mai bine de un milion de utilizatori, cu alti trei milioane care asteapta invitatia pentru a isi crea un cont.

 

Partea buna este ca, deocamdata, Ello este populara pentru ca imbina principiile economice cu cele umane, lasand utilizatorii sa socializeze cu ochii mai curati de la atatea reclame si produse care ii bombardeaza zilnic. Deocamdata este noua, diferita, deci are priza la public.

 

 

Πηγή: theverge