EA obtine prelungirea licentei FIFA pana in 2022

15

Rezultatele financiare publicate ieri de catre EA au dezvaluit ca jocul de fotbal FIFA 2013 pentru toate platformele a avut vanzari de 13,5 milionane de dolari. Cu aceste vanzari record, FIFA 2013 devine unul dintre cele mai de succes produse lansate de EA. Anuntul de prelungire a licentei cu FIFA pana la sfarsitul lui decembrie, 2022 vine sa intareasca parteneriatul strategic pe care l-a incheiat EA cu Fédération Internationale de Football Association.

FIFA 2013 a fost vandsut in 4,5 milioane de copii la doar cinci zile de la lansare si este disponibil pentru majoritatea consolelor importante de pe piata dar si pentru platformele pentru mobile iOS si  Android. Jocul a devenit in scurt timp favoritul fanilor fotbalului, depasind Pro Evolution Soccer, un joc dezvoltat de Konami, existent pe piata de cativa ani.

Prelungirea licentei FIFA asigura fanii ca EA va continua sa inoveze si sa continue seria jocurilor FIFA. Vicepresedintele executive EA Sports, Andrew Wilson, a declarat ca “Franciza a devenit un punct de referinta pentru calitate si inovatie pentru jocurile video” si ca sunt entuziasmati sa ajute la cladirea prestigiului FIFA.

Reprezentantii FIFA au declarat ca EA a avut un rol important in cladirea brandului lor si ca datoreaza mare parte din vizibilitatea si succesul lor companiei de jocuri.

Pe langa licenta FIFA , EA are intelegeri si cu NHL si NBA, printre alte nume importante. Nu exista nici o indoiala ca prestigiul acestor francize a ajutat la vanzarea de jocuri insa calitatea acestora le-a facut sa ramana in topul preferintelor gamerilor.

Πηγή: The Next Web