EA a terminat de upgradat serverele SimCity, dupa ce lansarea jocului a adus probleme

28

Electronic Arts (EA) si Maxis au terminat o serie de upgrade-uri pe care le-au facut serverelor in speranta de a rezolva problemele de conectare pe care le are jocul SimCity. Barrie Tingle, unul dintre oficialii Maxis, a anuntat prin intermediul unui post pe blog ca echipa a mutat toate serverele pe “o arhitectura mai rapida/mai evoluata de servere”.

In plus, a aparut o pagina web care consemneaza starea fiecarui server. Desi la inceput pagina se incarca greu, acum aceasta cuprinde o lista alfabetica clara cu toate serverele si se incarca normal. Pe langa modificarile facute la nivelul serverelor compania a lansat si un patch care promite sa rezolve “problemele legate de impartasirea informatiilor private” si sa faca jocul sa ruleze mai repede in anumite sectoare.

Lucrul la aceste noi servere a inceput la scurt timp dupa lansarea jocului SimCity pentru ca utilizatorii nu se puteau conecta la serverele deja existente. De asemenea, EA a suspendat pentru o perioada campania de marketing pentru promovarea produsului, iar Maxis a recunoscut ca a fost subestimat numarul de jucatori care se vor inregistra online.

Desi inexistenta unui mod de joc offline ala SimCity i-ar putea deranja pe unii dintre utilizatori, cele mai mari problele pe care acest joc le avea s-au rezolvat.

 

Πηγή: The Verge