E-value International S.A., un nou jucator pe piata serviciilor de tip Contact Center din Romania

43
  • E-value International S.A. isi lanseaza operatiunile in Romania
  • E-value International S.A. beneficiaza de experienta de peste 15 ani a companiei mama COSMOTE e-value S.A. pe piata centrelor de intermediere telefonica de tip Contact Center
  • Peste 800 de locuri de munca create in 2015, in Romania
  • Parteneriat cu Telekom Romania pentru proiecte majore de servicii de relatii cu clientii

 

E-value International S.A., unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de intermediere telefonica de tip Contact Center din sud-estul Europei, isi lanseaza operatiunile in Romania.

 

Compania ofera un portofoliu de servicii complete de tip Contact Center, 24/7, de la servicii de relatii cu clientii si de asistenta tehnica, pana la solutii de retentie a clientilor si de vanzari. In calitate de partener, compania vine in sprijinul nevoilor strategice ale clientilor sai si contribuie la atingerea obiectivelor acestora de relationare cu consumatorii.

 

E-value International S.A., membra a OTE Group si Deutsche Telekom, are sediul in Bucuresti si urmeaza modelul de succes al companiei mama COSMOTE e-value S.A., beneficiind de experienta de peste 15 ani a acesteia. Activitatea companiei se desfasoara in prezent pe o suprafata de 1.900 de metri patrati si include 320 de statii de lucru si o infrastructura tehnologica avansata. In al doilea trimestru al anului 2015, va fi infiintat un al doilea sediu, la Brasov, care va cuprinde alte 300 de statii de lucru si va permite extinderea operatiunilor, pentru a raspunde cerintelor pentru proiectele regionale si internationale.

 

Compania furnizeaza deja servicii catre Telekom Romania Mobile Communications, membra a Grupului OTE, in urma unui parteneriat incheiat cu scopul de a dezvolta proiecte majore de servicii de relatii cu clientii si de vanzari in beneficiul operatorului de telecomunicatii. Colaborarea va fi extinsa in urmatoarele luni si va viza si alte proiecte ale Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, precum si ale Deutsche Telekom, atat in zona de servicii inbound, cat si outbound.

 

In plus, prin vasta sa experienta in deservirea unor clienti provenind din domenii diverse, cu nevoi diferite in ceea ce priveste relationarea cu consumatorii, E-value International S.A. este pregatita sa se adreseze si altor piete din Romania, dar si pietelor internationale, pentru a dezvolta parteneriate competitive alaturi de companii si institutii care au nevoie de servicii performante de tip Contact Center. 

 

Despre E-value International S.A.

E-Value International S.A. este o companie care ofera servicii de intermediere telefonica de tip ContactCenter, membra a Grupului OTE si Deutsche Telekom. E-value International S.A. a fost infiintata in Romania, beneficiind de experienta vasta in domeniu a companiei COSMOTE e-value S.A. in Grecia, de excelenta operationala si de intrastructura tehnologica a acesteia.

 

Despre COSMOTE e-value S.A.

COSMOTE e-value S.A. a fost fondata in 1999 in Grecia si este membra a Grupului OTE si Deutsche Telekom. In cei 15 ani de cand opereaza pe piata, COSMOTE e-value S.A. a dezvoltat o expertiza semnificativa, oferind servicii de intermediere telefonica de tip call center la cele mai inalte standarde. Cu peste 4000 de angajati specializati si 6 puncte de lucru in Grecia, compania detine o infrastructura tehnologica avansata si excelenta operationala in planificarea si implementarea proiectelor si monitorizarea performantelor. Compania are un portofoliu solid de peste 35 de clienti, din diverse sectoare de activitate, cu nevoi diferite din punct de vedere al relationarii cu consumatorii.