DOMO lanseaza DOMO Exclusive Club, un program de fidelizare a clientilor

30

DOMO lanseaza DOMO Exclusive Club, un program de fidelizare si motivare a clientilor, structurat conform unui sistem eficientizat in scopul oferirii mai multor beneficii clientilor DOMO, inlocuind programul mai vechi Domocont.

 

Cardul de fidelitate DOMO, disponibil in doua variante, Silver Card si Gold Card, va functiona ca un card pe care se acumuleaza puncte indiferent de valoarea achizitiei facute. Valabilitatea cardului de fidelitate este nelimitata, insa statutul de membru al DOMO Exclusive Club poate varia in functie de criteriile convenite in regulamentul programului. De asemenea, cardul DOMO Exclusive Club este valabil atat pentru achizitiile online cat si din magazine.

 

Prin dobandirea statutului de membru DOMO Exclusive Club, clientul are acces la o gama variata de beneficii, printre care se numara: Call Center, consultant personal, tombola cu premii o data la doua luni, prioritate la casa de marcat, bonus in puncte si discount in saptamana aniversara, extinderea garantiei, invitatie la vanzari private, informatii despre noile lansari de produse, bonusuri, multiplicarea punctelor, reduceri etc.

 

Clientii inregistrati in vechiul program Domocont vor primi noile carduri pe care vor fi incarcate 200 puncte bonus cu conditia sa se prezinte in oricare din magazinele DOMO pentru a-si actualiza datele.