Designerii care au creat Medium au fost angajati de Facebook

13

Facebook a decis sa aduca in companie o serie de designeri cheie care au stat la baza crearii celebrei platforme Medium. Designerii provin din firma Teehan+Lax care este, in mare parte, cea responsabila pentru crearea layout-ului, interfatei si brandului Medium.

 

Acesta mutare este una importanta pentru Facebook daca tinem cont de cat de mult succes a avut design-ul Medium – platforma este usor de folosit, iar layout-ul a devenit usor de recunoscut indiferent de pagina accesata. Desigur, succesul Medium nu se datoreaza doar firmei Teehan+Lax, dar cu siguranta designerii au jucat un rol esential. In plus, tot la nivel de design s-a lucrat pentru ca platforma sa aiba un grad mare de readability, adica textul sa poata fi citit usor.

 

In ceea ce priveste designul, Facebook are o istorie lunga. Compania a oferit utilizatorilor multe servicii extraordinare, dar acestea au devenit din ce in ce mai ingreunate de-a lungul timpului de noi optiuni, mesaje publicitare si alte informatii aditionale. Cu alte cuvinte, Facebook a fost nevoita sa renunte la design-ul curat si ordonat pentru ca acesta nu genera suficient de multa implicare din partea vizitatorilor retelei sociale. Compania a incercat continuu sa gaseasca un echilibru intre implicare si design curat si tocmai aici vor ajuta designerii care vin de la Teehan+Lax. Totusi, nu s-au oferit niciun fel de detalii asupra caror elemente vor lucra acestia exact.

 

Nici Teehan+Lax nu a dat prea multe informatii, asa ca nu este clar cati dintre designerii companiei au plecat la Facebook. O publicatie de profil noteaza, insa, ca probabil ca nu sunt prea multi designeri care au plecat, mai ales ca firma este mica, iar gigantul Facebook nu a cumparat-o ci doar a angajat niste oameni. Oricum ar fi, faptul ca Facebook a decis sa angajeze o serie de designeri cu experienta nu poate sa fie decat un avantaj.

 

Πηγή: The Verge