Dell continua extinderea ariei de suport. Pachetul Premium ajunge in Romania

30
  • Dell Premium Support este primul şi singurul serviciu de suport tehnic din cadrul industriei care combină accesul telefonic 24×7 la tehnicieni experţi, service onsite după diagnoză de la distanţă, suport pentru hardware şi software, şi suport proactiv automatizat.
  • Clienţii care dispun de Premium Support cheltuiesc cu până la 86% mai puţine minute la telefon cu echipa de suport tehnic şi parcurg cu până la 59% mai puţini paşi în cadrul procesului de suport faţă de serviciul de suport tehnic de bază de la Dell.

 

Dell a anunţat disponibilitatea Premium Support, un serviciu pentru PC-urile de tip consumer, care îmbunătăţeşte semnificativ experienţa consumatorilor prin intermediul suportului tehnic simplificat şi fluid. Oferit actualmente în Statele Unite şi Canada, acest serviciu este acum disponibil pentru alte 110 ţări din regiunile Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi America Latină.

 

Serviciul Premium Support asigură acces 24×7 în orice moment, de oriunde, la tehnicieni experţi, service onsite după diagnoză la distanţă şi primul şi singurul suport proactiv automatizat pentru PC-uri şi tablete de tip consumer.

 

În urma cercetărilor efectuate de noi, clienţii noştri ne-au declarat că priorităţile lor legate de suportul tehnic se referă la furnizarea eficientă şi oportună a serviciului, existenţa unui personal tehnic cu bogată expertiză în domeniu, şi acoperirea problemelor hardware şi software“, a spus Doug Schmitt, vice-preşedinte şi general manager Global Support and Deployment, Dell. “Cu ajutorul Premium Support, ne deservim clienţii conform cerinţelor lor, prin intermediul suportului 24×7 furnizat de tehnicieni cu înaltă calificare, conform metodei preferate de clienţi şi cu suportul onsite acordat atunci când au nevoie de el. Clienţii pot răsufla uşuraţi ştiind că experţii Dell stau în spatele lor ca să-i ajute, indiferent de locul din lume unde se află.

 

Alimentat de SupportAssist, tehnologia Dell inovatoare şi premiată, suportul Premium detectează automat problemele de hardware şi software, şi alertează în mod proactiv consumatorii la apariţia lor. De asemenea, SupportAssist permite tehnicienilor Dell să iniţieze contactul cu clienţii şi să înceapă rezolvarea problemei, adesea înainte ca aceştia din urmă să aibă habar de existenţa unei probleme.

 

Premium Support a fost proiectat pentru satisfacerea nevoilor consumatorilor din zilele noastre şi reduce în mod semnificativ timpul necesar rezolvării unor probleme comune de hardware, prin parcurgerea cu până la 59% mai puţini paşi în procesul de suport tehnic şi prin cheltuirea cu până la 86% mai puţin timp la telefon cu echipa de suport tehnic.

 

Caracteristici cheie:

  • Acces 24×7 la suport tehnic prin telefon sau online
  • Service onsite după diagnoză de la distanţă în maxim 1-2 zile lucrătoare
  • Resursă unică de expertiză hardware şi software
  • Rezolvare proactivă a problemelor detectate automat de tehnologia SupportAssist
  • Suport software cuprinzător şi asistenţă colaborativă pentru pachete software preinstalate precum Microsoft Office, Explorer, Outlook şi altele
  • Ajutor şi ghid de tip “cum să” pentru conectivitate la reţea, setări imprimantă, backup, setare antivirus, actualizări sistem de operare şi altele.

  

Disponibilitate

Premium Support este deja disponibil în 109 ţări pentru sistemele Dell Inspiron şi Alienware, iar în Japonia va fi disponibil din 10 mai. Serviciul Premium Support pentru consumatorii care cumpără sisteme XPS va fi disponibil din 12 iulie. Serviciul de suport va fi, de asemenea, disponibil spre achiziţie de la magazinele partenere din lanţul de comercializare cu amănuntul ulterior în timpul acestui an.

 

În România şi în multe alte ţări, serviciul va fi disponibil sub forma primei actualizări majore de suport tehnic faţă de oferta Dell de suport hardware de bază.

 

Πηγή: dell