Cosmote ?i Smiley transmit mesajele românilor

22

COSMOTE România face cunoscute în întreaga ?ar? cele mai importante, emo?ionale, amuzante sau ie?ite din comun mesaje ale românilor, prin mijloacele cele mai neconventionale, ca parte a unei noi campanii integrate de comunicare, dezvoltat? de Ogilvy România.

 

În prima parte a campaniei, platforma online SmileyDelivery a adunat sute de mesaje, ar?tând ce doresc românii s? transmit? întregii lumi, celor dragi sau chiar ?efului. Acum, dup? o selec?ie atent?, Smiley transmite mesajele alese în cel mai inovativ ?i nea?teptat mod ?i în locuri foarte neobi?nuite.

 

“I-am provocat pe oameni s? î?i fac? vocile auzite ?i mesajele cunoscute în întreaga ?ar?. Acum am ajuns în acea etap? a campaniei când cuvintele prind substan??, deoarece personaje reale joac? în propria lor poveste. Mesajele alese din cele primite pe platforma online sunt cele mai relevante pentru dorin?ele exprimate în general de oameni. Campania noastr? integrat? de comunicare le prezint? în diverse scene neconven?ionale, care cu siguran?? îi vor surprinde pe clien?ii no?tri”, a declarat Dana Bursuc, Senior Marketing & Communication Manager COSMOTE Romania.

“A fost o experien?? extraordinar?, s? g?sim lucruri altfel ?i s? surprindem chiar ?i autorii mesajelor ?i cred c? am reu?it. În timpul filmarii primului spot TV, câ?iva dintre cei care se plimbau prin Her?str?u au insistat s? treac? prin cadru ?i s? calce pe nisip, spre uimirea regizorului”, a afirmat Andreea Chirica, copywriter, Ogilvy România.

Pe lâng? sarcina grea de a selecta mesajele, cea mai mare provocare a fost traducerea acestora în pove?ti ?i interpretari care s? îi surprind? atât pe autorii mesajelor, pe destinatarii acestora, dar ?i milioanele de consumatori care vor vedea reclama. Cu fiecare execu?ie, s-au c?utat metode mai surprinz?toare ?i spectaculoase de transmitere a mesajului, iar câ?iva din autorii mesajelor chiar au aparut în propriile scenarii, al?turi de Smiley.

Campania a inceput în acest week-end ?i include crea?ii TV, Radio, OOH, online, print ?i cinema. A?adar, fie c? ai pierdut un pariu, vrei s? mul?ume?ti colegilor pentru o surpriz? minunat? sau doar s? î?i ceri scuze pentru c? ai întârziat, scrie mesajul tau pe www.smileydelivery.ro, pentru c? nu ?tii niciodat? când ar putea s? apar? undeva pe nea?teptate.

 

Echipa Ogilvy implicat? în campanie: Titus Dumitrescu (Creative Director), Andreea Chirica ?i Alexandru Badarau (Copywriter), Otilia Mihalcea ?i Emil Comsea (Art Director), Andreea Ha?cu (Account director), Iuliana Grigore (Account manager), Oana Ioja (Account executive), Cristi Serban (AV producer), Casa de Produc?ie: Saga Film (Casa de productie), Anton Groves (Director).

 

Echipa COSMOTE este alcatuit? din: Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Manager), Mirela Ghi?? (Head of Communication Prepaid & VAS), Anca Abaza (Senior Brand Manager Prepaid), Romeo Bunescu (Brand Manager Prepaid).

 

Puteti viziona primul spot TV din campanie aici.