Comerțul online generează peste 50% din afacerile firmelor de curierat din România

- Adrian Ungureanu
126

Cum românii au început să prindă gustul cumpărăturilor online, nu doar retailerii au avut de câștigat ci și firmele de curierat. Potrivit datelor prezentate de compania de curierat, DPD România, în prezent, la nivel de piață, comerțul online generează peste 50% din afaceri.

Potrivit datelor publicate în cadrul unei conferințe de presă, piața de curierat din România a crescut anul trecut la 380 de milioane de euro, iar în acest an estimează o creștere, de cel circa 15%, la 425 de milioane de euro, iar ponderea comenzilor venite din partea comercianților online se va păstra la peste 50%.

Potrivit CEO-ului DPD România, Lucian Aldescu, românii au început să înțeleagă avantajele comerțului online și comandă tot mai multe produse. ”Tot mai mulți români nu mai vor să meargă în magazine. Pur și simplu stau acasă și comandă de pe internet. Comandă orice, inclusiv mâncare. Acum am introdus și serviciul eFood și livrăm inclusiv alimente perisabile” a explicat Lucian Aldescu.

Referitor la afacerile DPD România, acesta a anunțat că în 2016, cifra de afaceri a crescut cu 27%, la 25,5 milioane de euro, iar pentru acest an anticipează o creștere ce circa 25%.

Oficialul compania a mai anunțat că pentru 2017, compania va face noi investiţii în zona de IT şi software. ”Inovația va rămâne un pilon principal al strategiei noastre, iar eforturile vor continua în direcţia de impulsionare a plății cu cardul la livrare și a serviciului Predict, prin care estimăm, cât mai eficace, timpul de expediţie. Ambele soluţii au fost introduse în premieră de DPD pe piaţa de curierat din Romania”, a declarat Lucian Aldescu.