Cinci premii pentru Telekom Romania la Effie, printre care Grand Effie 2016 pentru campania Tadaaam GigaWeekend

17
  • Telekom Romania a primit cinci premii Effie pentru campaniile sale, în cadrul Galei Effie 2016.
  • Cel mai important trofeu, Grand Effie 2016, a fost câştigat pentru campania Tadaaam GigaWeekend, dezvoltată împreună cu agenția Leo Burnett.

 

Gala Effie 2016, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus joi seara grupului Telekom Romania nu mai puţin de cinci premii pentru campaniile desfășurate. Telekom Romania a primit marele premiu, Grand Effie, precum şi aurul şi bronzul la categoria Telecomunicaţii, ca o recunoaştere a celor mai eficiente campanii din punctul de vedere al rezultatelor obţinute.

 

Astfel, Telekom Romania a primit Grand Effie şi Gold Effie la categoria Telecomunicaţii pentru campania Tadaaam GigaWeekend cu mascota Pandalie, realizată împreună cu Leo Burnett.

 

Tot la categoria Telecomunicaţii, Telekom Romania a primit Silver Effie pentru campania Xmas Kids realizată împreună cu GMP Advertising pentru ofertele speciale de Crăciun 2015. De asemenea, platforma Tadaaam GigaWeekend cu mascota Pandalie, realizată împreună cu Leo Burnett, a adus pentru Telekom Romania un premiu Silver Effie la categoria Engaged Communities şi un premiu Bronze Effie la categoria Brand Experience.

 

„La aniversarea a doi ani de când brandul Telekom a intrat în România,  aceste premii sunt o onoare pentru noi și încă o confirmare a eficienței campaniilor noastre. Mulțumim echipei interne Telekom care a lucrat la aceste proiecte, dar și agențiilor Leo Burnett și GMP Advertising care au creat campaniile câștigătoare, și agențiilor Media Investment și Fieldstar  pentru implementarea media și BTL. Premiile sunt în aceeași măsură o provocare pentru noi de a continua succesul pe viitor”, spune Ruxandra Rău, Director Comunicare și Strategie de Marcă Telekom Romania.

 

Campania câștigătoare a Grand Effie 2016, Tadaaam GigaWeekend, a fost lansată în toamna anului trecut pentru a susţine, cu ajutorul platformei online Tadaaam dedicată utilizatorilor de cartele preplătite, noile produse prepaid Giga Share şi GigaWeekend. Platforma găzduiește emisiunea „Tadaaam Show” powered by Telekom prezentată de vloggerul Mikey Hash și de Pandalie, mascota campaniei – un urs panda uriaş.