Cercetarile Nikon si dorinta de impartasire a „brandului personal”

205

Cercetarile facute publice astazi de Nikon indica faptul ca persoanele din Romania doresc sa obtina controlul asupra „Brandului personal” – modalitatea in care doresc sa fie perceputi de alti oameni – atunci cand fac fotografii si le impartasesc online.


Acest studiu arata ca, tinand cont de faptul ca 53% dintre noi realizeaza intre 25 si 100 fotografii pe luna, nu mai dorim sa le impartasim intr-o modalitate intima – acum ne dorim sa le prezentam mai repede si intr-un mod mai public.

 


Construirea unui brand personal

Studiul realizat pe 12.259 oameni din 12 tari arata ca realizarea si protejarea brandului personal a devenit de o importanta majora pe masura ce decidem sa impartasim fotografiile noastre in modalitati extinse si mereu in crestere. Jumatate (46,8%) dintre imaginile realizate de europeni si doua treimi (60%) dintre imaginile realizate de romani sunt postate online, dar decidem sa fim selectivi in ceea ce priveste lucrurile pe care acestea le transmit despre noi.

De exemplu, un sfert (26%) dintre noi vom solicita prietenilor sa elimine fotografiile care nu ne plac, si surprinzator o persoana din sase (16,5%) va insista sa aprobe orice imagine in care apare inainte ca aceasta sa fie afisata oriunde pe Internet. Daca ne gandim la controlul suprem asupra brandului personal, 34% dintre respondenti decid sa se ocupe singuri si opteaza pentru auto-portrete.

Devenind constienti de impartasire

Se pare ca oamenii fac apel la bun simt atunci cand este vorba de cum sunt priviti de ceilalti. 61% dintre romani vor impartasi online numai o selectie din fotografiile lor.

Noile reguli

Nikon a luat legatura cu expertii in eticheta, Debrett’s, pentru a dezvolta cateva reguli simple de eticheta pentru fotografii pe Internet:

1. Nu postati imagini stanjenitoare cu alte persoane fara permisiunea acestora.
2. Asigurati-va ca sunteti multumit(a) de imaginile alese pentru a fi postate pe Internet pentru a fi vazute de toata lumea.
3. Retineti ca seful, familia sau prietenii pot vedea aceste fotografii, deci nu postati imagini nepotrivite.
4. Nu postati la nesfarsit imagini cu dumneavoastra – veti parea mai degraba obsedat de sine, decat interesant(a).
5. Ganditi-va la impactul pe care fotografiile il vor avea asupra celorlalti inainte de a le impartasi sau proiecta.

Asa cum cercetarea demonstreaza ca tot mai multi oameni doresc sa isi impartaseasca brandul personal instant, Nikon a introdus tehnica Proiectografiei – si primul aparat foto digital compact din lume cu proiector incorporat. Nikon COOLPIX S1000pj va permite sa impartasiti imagini intr-o noua lumina – este disponibil pentru comercializare incepand de astazi.