CEL.ro – schimbări majore în preferinţele consumatorilor

32

CEL.ro declară că până în prezent vânzările anului 2016 au adus schimbări importante în preferinţele consumatorilor şi anume creşterea pe telefoane este de peste 80% faţă de anul trecut.

 

Retailerul online subliniază că este primul an în care categoria de laptopuri nu mai deţine titlul de cele mai vândute produse, înregistrând chiar o scădere de 6%. Această categorie a fost detronată de cea a telefoanelor mobile care a înregistrat anul acesta o valoare mai mare a vânzărilor.

 

Dintre brandurile spre care se orientează cel mai des consumatorii, Samsung este în topul preferinţelor cu 40% din vânzari, urmat la diferenţă destul de mare LG cu 10% şi Apple cu 7%.

 

Trendul de creştere a fost înregistrat pe mai multe categorii de produse. Cea mai notabilă creştere aparţine categoriei de instalații pentru aer condiţionat unde au fost vândute peste 3000 de produse, creşterea fiind de peste 400% faţă de 2016. Este urmată de categoria de electrocasnice mari cu o creştere de 300% şi electrocasnicele mici -> 200%.

 

Acestora li se adaugă categoriile de parfumuri şi auto care au înregistrat în prima jumătate a anului 2016 creşteri de peste 200%. Per total, creşterea pe primele 7 luni este de 45% atât ca număr de facturi, cât şi ca valoare.

 

Pe site-ul www.cel.ro intră lunar aproape 3 milioane de vizitatori, cam de 3 ori traficul dintr-un mall. Accesările de pe mobil au crescut cu peste 40% faţă de anul trecut ajungând să reprezinte în luna august 45% din traficul de pe CEL.ro.