„Cea mai mare ora de sport” 2015 a reunit peste 50.000 de participanti

49
  • Trei evenimente sportive in aer liber, in Bucuresti, Brasov si Mamaia, in perioada iunie – august 2015
  • 89 de demonstratii sportive sustinute de 115 instructori locali si internationali
  • Peste 1.000 de persoane au beneficiat de teste medicale gratuite

 

In perioada iunie – august 2015, Telekom Romania, in parteneriat cu SmartAtletic si Getfit, a organizat cea de-a cincea editie a evenimentului sportiv „Cea mai mare ora de sport” in Bucuresti, Brasov si Mamaia. In total, peste 50.000 de persoane au luat parte la clasele de sport, ca participanti activi sau sustinatori.

 

Anul acesta, «Cea mai mare ora de sport»a sarbatorit cinci ani de la prima editie. Impactul proiectului a crescut de la an la an si pot spune ca in 2015 a fost cea mai de succes editie de pana acum. Asta ne ofera energie si motivatie sa continuam misiunea noastra de a promova un stil de viata sanatos, prin sport, a afirmat Ruxandra Voda, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

 

Programele sunt adaptate pentru ca orice trecator sa se indragosteasca de miscare, asa se explica numarul impresionant de participanti”, a declarat Cristian Margarit, specialist in nutritie, GetFit.

 

La „Cea mai mare ora de sport” au avut loc 89 de clase de fitness, precum Steel Combat, Steel Tonic, Rebound AAS, Functional Training, Kangoo Jumps, Zumba, Khai Bo, Aerobic, Skandenberg, Spinning, Ultimate Workout si Onekor. Au fost amenajate zone speciale pentru biciclete stationare, Boot Camp, Real Ryder (antrenament cu 20 de biciclete stationare), Gravity (antrenamente cu aparate cu scripeti), TRX si fotbal. Sesiunile au fost sustinute de 115 instructori renumiti la nivel national si international.

 

In Bucuresti, aproximativ 500 de iubitori de aventura au participat la o cursa cu obstacole in noroi, The Ultimate Mudness, organizata de Asociatia Runsilvania in Padurea Motoc, langa Parcul Mogosoaia si in Brasov, la cea de-a doua editie a crosului caritabil „Miscarea face bine”. Prin intermediul Fundatiei Telekom Romania, fondurile stranse din taxele de participare la crosul caritabil au fost folosite pentru procurarea de medicamente necesare copiilor bolnavi de cancer.

 

Totodata, 6 copii cu probleme de greutate au terminat programul de educatie nutritionala „Emotiile nu sunt de mancare”.

 

„Cea mai mare ora de sport” este cel mai mare eveniment sportiv desfasurat sub umbrela campaniei „Miscarea face bine” powered by Dolce Sport. Din 2011, prin intermediul campaniei pro-sanatate „Miscarea face bine” au fost desfasurate si sustinute zeci de evenimente sportive, numarul acestora crescand de la an la an.

 

Partenerul medical al evenimentului a fost Fundatia Policlinici Sociale Regina Maria, care a oferit gratuit teste medicale generale si sfaturi medicale pentru un stil de viata sanatos pentru mai mult de 1.000 de persoane.