Black Friday: Fashion Days se așteaptă să aibă într-o singură zi un trafic cât în trei săptămâni normale

- Adrian Ungureanu
331

Black Friday este de departe cea mai agitată zi de cumpărături din an și în România de câțiva ani încoace, lucru subliniat, în cadrul unei conferințe de presă de retailerul online Fashion Days.

Retailerul care vinde articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii vestimentare, se așteaptă ca anul acesta, vânzările să fie mult mai mari decât cele înregistrate anul trecut de Black Friday, în condițiile unui trafic pe site exponențial mai mare decât în ziele normale.

”Black Friday-ul este sărbătoare de cumpărături numărul 1 din România. Atât ca efort depus, pentru că muncim câteva luni să-l pregătim, dar și ca vânzări. Ne așteptăm ca Black Friday-ul de anul acesta să fie cu cel puțin 50% mai mare, în condițiile în care anticipăm că într-o singură zi să înregistrăm un trafic de clienți, cât pentru trei săptămâni într-o perioadă normală din an”, a declarat Robert Berza, manager general Fashion Days, parte a grupului Dante International, din care face parte și eMag. De fapt, cei de la Fashion Days gestionează și vânzările de articole de fashion care se fac prin site-ul eMag. Anul trecut, retailerul a vândut peste 160.000 de produse, valoare comenzilor ridicându-se la 17 milioane de lei.

Oficialul companiei a anunțat că pentru acest an a pregătit un stoc de peste 1 milion de produse, cele mai multe fiind dedicate sexului frumos. Retailerul are un stoc de peste 300.000 de produse care se adresează exclusiv femeilor. Robert Berza a anunțat că Black Friday la Fashion Days va începe de joi seara (16 noiembrie), iar primii care vor putea plasa comenzi vor fi clienții retailerului care au instalată aplicația, pentru că aceștia vor fi primii notificare înaintea startului vânzărilor de Black Friday. Cei care nu au aplicația vor vedea ofertele de Black Friday pe site ceva mai târziu.

Cât despre rezultatele de până acum ale Fashion Days din acest an, potrivit oficialul companiei, în primele 10 luni din 2017, veniturile la nivel de grup, adică luând în calcul și vânzările din Bulgaria și Ungaria, au fost de 236 milioane de lei. România este în continuare principala piață a celor de la Fashion Days, care a contribuit cu 63% din totalul veniturilor la nivel de grup, adică 148 de milioane de lei, în creștere cu 59%, față de aceeași perioadă a anului trecut. În ceea ce privește vânzările din România, Berza a precizat că Bucureștiul are cea mai mare contribuție, în condițiile în care 45% din vânzările din România sunt generate de clienții din Capitală.