Augmented Reality d? via?? berii Beck’s

24

Mobile Works a creat o aplica?ie de Augmented Reality care promoveaz? noul design de ambalaj Beck’s Green Lemon, anun?? un comunicat emis de GolinHarris. Aplica?ia de Augmented Reality este promovat? în perioada iulie – august 2012 în mediul online prin intermediul paginii de Facebook Beck’s, prin bannere pe mobil, dar ?i offline. Aplica?ia, disponibil? în App Store ?i Google Play, permite utilizatorilor vizualizarea unei variante animate a design-ului Beck’s Green Lemon prin direc?ionarea dispozitivului spre noile ambalaje ?i scanarea acestora. De asemenea, utilizatorii au ?i posibilitatea de a-?i împ?rt??i experien?a pe Facebook direct din aplica?ie.

 

„Ne-am dorit ceva de impact, ceva care s? transmit? acel gust r?coritor de l?mâie al Beck’s Green Lemon, dar care s? se ?i apropie pe cât de mult posibil de consumator. Iar cei de la Mobile Works au g?sit o formul? cu adev?rat neconven?ional?, ce reprezint? întocmai imaginea noului design Beck’s Green Lemon: direct?, intens? ?i fresh – perfect? pentru o var? torid?”, a declarat Marko Njavro, director de marketing la Interna?ional Premium Brands, compania care gestioneaz? brandul Beck’s.

 

„Am vrut s? oferim consum?torilor o modalitate nou?, inovativ?, dar mai ales la îndemân? de a interac?iona cu brandul. De aici ne-a venit ?i ideea cu sticla interactiv?. Cu ajutorul aplica?iei de Augmented Reality, ambalajele Beck’s au prins via??, oferind consumatorilor o experien?? inedit? prin intermediul smartphone-ului”, a declarat Alex Putineanu, Managing Director la Mobile Works). 

Surs?: iQads