Apple reduce diferenta de cota de piata fata de Samsung chiar si in Coreea de Sud

25

De obicei, este normal ca unii dintre cetatenii anumitor tari sa fie mandri de produse care au fost create pe piata autohtona. Totusi, acest lucru a inceput sa se schimbe, iar sintagma “Fabricat in America” a inceput sa nu mai fie atat de importanta pe teritoriul american de ceva timp.

 

Ne-am putea gandi, insa, ca aceasta mentalitate s-a mentinut pe piete cum este Coreea de Sud, dar se pare ca si acolo balanta a inceput sa se incline, iar dispozitivele produse aici nu mai sunt, neaparat, cumparate de toata lumea. Asadar, tendinta a inceput sa se simta si in cazul vanzarilor inregistrate de Samsung in aceasta parte a lumii. Potrivit unui raport al Counterpoint Research, se pare ca vanzarile Apple au intrecut toate asteptarile si au batut recorduri pe piata sud-coreeana unde Samsung ar trebui sa inregistreze cifre zdrobitoare.

 

Se pare ca, intre octombrie si noiembrie, Apple a castigat o cota de piata record de 33 de procente, in timp ce Samsung s-a mentinut, cu o cota de piata de 46%. Desigur, cresterea Apple este explicabila, daca ne gandim ca in acele perioade au fost lansate smartphone-urile iPhone 6 si iPhone 6 Plus. Ceea ce este deosebit, insa, este ca raportul sustine ca asta este prima data cand o companie straina obtine o cota de piata mai mare de 20% in Coreea de Sud.

 

Cu siguranta Apple a facut o treaba buna cu promovarea si vanzarea iPhone 6 si iPhone 6 Plus. Iata si o diagrama care arata situatia vanzarilor pe piata din Coreea de Sud:

Apple-Korea-Nov-2014-7801

 

Πηγή: PocketNow